Πέμπτη 13 Απριλίου 2023

Βγηκε ο εσταυρωμενος κτυπά η καμπάνα..


 ...κτυπα η καμπανα πενθιμα βγηκε ο εσταυρωμενος....

..............

..μου χαιδευει τα αυτια η βραδινη λειτουργια της εκκλησιας...

..ακουγεται λιγο μεχρι το δωματιο μου..

...τα 12 ευαγγελια αποψε...

............

..αποψε ωρες βραδυας ηρεμιας σεβασης και ευλαβειας...

...απλα ηρεμα πραγματα....

...........

..ωρες ωρες κλεινω τα ματια μου οπως καθομαι μονος μου και ονειρευομαι...

..ονειρευομαι οτι αγγιξα ..

..και οτι δε προλαβα...

............

..καμια φορα ταξιδευω με το μυαλο μου..

καμια φορα ομως...

..οχι παντα...

.....

..ακουω τη καμπανα πενθιμα...

..η σκεψη μου εκει στην εκκλησια που βγηκε ο εσταυρωμενος.. 

..τι μενει ακομα να γευτω...

...τι αλλο να ζητησω απο τη ζωη μου...

..............

....νυχτωσε αναβω το καντηλι...

...προσκυνω τα παθη σου Χριστέ μου...

......

....μονος μου κανω μια ευχη...

....υγεια αγαπη και δουλεια...

...βοηθεια μας..

...καλησπερα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου