Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

Μπαικουτσι ορμος της αφροδιτης πειραικης..


 

...λατρευω το πολυ ωραιο μπαικουτσι ορμος της αφροδιτης του ομορφου πειραια.. 

..οταν ερχομαι εδω στο μικρο του λιμανακι του...

..ηρεμω...

... μου δινει χρωμα στη ζωη μου...

..στη σκεψη μου...

...  το νιωθω μεσα μου και στο γραψιμο μου...

................

...τιποτα δε μπορει να με κανει ν' απεχω απο της απλες μικρες χαρες της ζωης..

..πινω το αγαπημενο μου κρασι μπρουσκο.. 

.. κοιτω το φεγγαρι και φωτιζει η ψυχη μου.. 

...................

..και αμα ειμαι μονος μου και τη εγινε..

....κανω μονος μου βολτες στο σταυρο και στον αγιο νικολαο μπροστα.. 

...και νιωθω πολυ  ομορφα..

............ 

.. τυλιγω της σκεψεις μου καθως η αλμυρα της θαλασσας πλενει το προσωπο μου.. 

.. ψιθυριζοντας μοναξια μου,  μου ανηκεις.. 

.... 

.. στον αγιο νικολαο θλιμμενο το κερακι που αναψα καιει..

.. μελαγχολικο και ενα μικρο αστερι στον ουρανο..

... και ο γλαρος κρυμμενος στα βραχια.. 

......................

..θα ειναι αυτυχημα για μενα να ειχα και μια φιλη για παρεα εδω αποψε.. 

....αλλα που τετοια τυχη..

............. 

...πειραιωτικη καλησπερα...

.. καλο βραδυ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου