Σάββατο 27 Απριλίου 2024

αγιο τσιπουρακι και σοκολατα..


 ..τη θελω σαν ανθρωπος να ειμαι χαρουμενος..

..το πρωι καφε και δουλειά..

..το μεσημερι μπυρες..

..το απογευμα παναιτωλικο..

..το βραδυ αγιο τσιπουρακι μαζι και σοκολατα..

..και τη νυχτα αλητικο ερωτα..

...................

..το τελευταιο δε το εχω κιολας..

..δε ξερω γιατι η αδικη ζωη μου γυρισε τη πλατη στον ερωτα..

..ας πιω αποψε το αγιο τσιπουρακι μου..

..να φαω τη μαυρη σοκολατα μου.. 

...για να συντηρησω τη ζωη μου..

.................

..ζω μονος μου περιμενοντας το εξαιρετικο που θα μου συμβει..

..οταν συμβει..

..και αν ποτε μου συμβει..

..............

..σαββατοβραδο αποψε..

..και για να μη χασω της στιγμες που μου προσφερει η ζωη..

..ωρα ειναι να πιω  το αγιο τσιπουρακι μου..

..μαζι με την αγαπημενη μου σοκολατα..

...στην γειά μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου