Σάββατο 18 Μαΐου 2024

Πειραιωτισσα μου..


 ..ειμαι εδω να περιμενω το ηλιοβασιλεμα της συναντησης μας..

..ελα δωσε μου το χερι σου να περπατησουμε μαζι  μονοι μας πανω στα βραχια.. 

.. δεν θα σε ρωτησω για τιποτα.. 

.. και ουτε  θελω να κλαψεις πανω στη παρηγορητικη αγκαλια μου.. 

..θα σε βοηθησω να ξεφυγεις απο τη πικρα που εχεις θελω..

..........

.. ελα αποψε που το φεγγαρι μου υποσχεθηκε δεν θα μαρτυρα τα παθιασμενα φιλιά μας..

.. της επιθυμιες μας και τα παρανομα παθη μας..

..ελα να γινουμε αποψε εραστες του φεγγαριου..

..και ξενοι στο φως του ηλιου..

............

..ελα να ζησουμε τη περιπετεια μας.. 

..να περασουμε καλα χωρις δεσμευσεις.. 

.. να εχουμε περιπετεια με καυτες στιγμες παθους..

...........

.. αφου ξερω ζητας ενα καλο εραστη που να μην σου νυσταζει αλλα να ειναι προθυμος να σου κανει ολες της φαντασιωσεις σου..

..........

.. εδω εδω στην ελπιδα  στον ομορφο ορμο της αφοδιτης του ομορφου πειραια....

..να δεις θρλω λιγη λαμψη στη ζωη σου την ομορφια της ζωης..

..τα αληθινα συναισθηματα μου..

..και το θανασιμο αμαρτημα μας..

.............

..πειραιωτισσα μου..

..αξιζεις μια αγρια αγαπη απο μια ευγενικη ψυχη..

..καλο σου βραδυ..

..καληνυχτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου