Παρασκευή 26 Ιουλίου 2024

Μυστικα ελα μια νυχτα μυστικα ως το πρωι..


 ....Μυστικα ελα μια νυχτα..

..Μυστικα ως το πρωι..

..ελα στο συναισθημα σου..

..ελα σαν μια βολτα καλοκαιρινης νυχτας..

..να δεις το τετραδιο μου που εχω γραψει για σενα..

..να δεις το ραβασακι μου που το εχω κρυμμενο στα βραχια..

..κατω στο ωραιο μπαικουτσι της πειραικης..

........

..μυστικα ελα..

..να μυρισω το μοναδικο αρωμα σου..

..να δω τα φιλια σου στον αερα  του αποχαιρετισμου σου πανω απο το πεζοδρομιο που θα φευγεις..

..να δω τα δακτυλα σου που φιαχνουν τα μαυρα μακρια μαλλια σου..

..να δω θελω της σιωπες σου..

...........

..ελα για ολα αυτα τα φιλιά σου που ποτε δε θα ξεχασω..

..θα τα καταχωρω ομως στης σελιδες των τετραδιων μου..

..και ας μη τα δεις ποτε..

.......

..βραδυασε..

..αποψε κανε μια ακομη ευχη για σενα μεσα στη νυχτα..

..με μια φωνη μεσα στη σιωπη σου..

..με μια απαντηση που δεν ακουσες ποτε σου...

.............

..μα ξερω θα εισαι εκει το πρωι στο ωραιο μπαικουτσι για να τη ζησεις. .

..και αυτο μετραει περισσοτερο απο καθε τι..

..........

..πειραιωτισσα μου..

..ελα μυστικα..

..αφου ξερεις ειμαι η πιο ομορφη μυστικη ιστορια σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου