Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

με στιγματισες..

..Σκοτωστρα μου..

..καλη μου φιλη μιλα μου και μη φοβασαι τα δε πρεπει το δε κανει....

..μιλα μου και πες μου τα μυστικα σου..

..........

..πες μου ενα...μου..

..εδω μεσα δημοσια....

..πες μου μια ολοκληρη ..συγνωμη..χωρις ηχο..

..βλεπω την ομορφη φωτογραφια σου σαν αχορταγος..

..σε βλεπω συνεχεια και νομιζω τα βλεμματα μας ανταμωνουν...

..........

..τα δακτυλα μου ριγουν στο κορμι μου ο ποθος μου....

..εισαι μεσα εδω σημερα αλλα μου λειπεις..

..........

..μιλα μου αποψε να γινουν οι λεξεις ενα αγκαλιασμα πανω μου....

..σε ποθω τοσο πολυ....

..το κορμι σου λαβα ζεστη και εγω εδω σε αναμονη....

..εθισμος εγινε το παθος μου..

...........

..μοναχο το μαξιλαρι σου εκει σε σκεφτομαι πλαθοντας σκεψεις αισθησιακες και αμαρτωλες για σενα..

.........

..οι σκεψεις με λυτρωνουν..

..σου γραφω γιατι ξερω αποδεχτης στα γραπτα μου εισαι εσυ..

....

..γιατι εισαι σκοτωστρα που με κοιταξες και με στιγματισες ..

 ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου