Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024

θα σε νοιάζομαι παντα απλα δε θα το δεις..


 ..ηρθα και ειμαι εδω στο ωραιο μπαικουτσι ορμος της αφροδιτης του ομορφου πειραια..

...καποτε να ξες θα σε συναντησω...

..ισως σε μηνες σε μερες σε χρονο..

......

..ναι καποτε θα βρεθουμε...

..γιατι ειμαι βεβαιος για αυτο.... 

..οσο ημουν και βεβαιος πως θα φυγης και θα χαθεις..

......

..ισως βρεθουμε αυτη τη φορα πιο εξω και μακρια απο τα σωστα και τα λαθη μας...

..η στη πολη του ομορφου πειραια του ποτέ η του πότε...

...ποση τεραστια διαφορα εχει η τονος το βλεπεις...

........

..φαντασου και ποση διαφορα η οδυνη με την ηδονη...

..απαιτουσες τη δευτερη ενω μου εδινες τη πρωτη...

..........

...στο ξαναλεω οτι ειμαι βεβαιος πως θα σε συναντησω...

..εδω στον ομορφο πειραια σου...

..αλλα δε ξερω το πότε πειραιωτισσα μου..

.........

...οι παληοι λενε πως αν ξεχνας ειναι ευλογια...

..εγω ομως δε μπορεσα να σε προσπερασω...

..εμεινα εδω μονος μου στο παγκακι στο σταυρο για να συνεχισω να σου γραφω..

.........

..ηταν πολυ ευκολο να σε διαγραψω αλλα ειμαι εδω μαζι σου...

..δε σκοτωσα τη καρδια μου και τη φιλη μου που τοσο πολυ καποτε με βοηθησες..

.......

..να ξες οσο υπαρχω θα συνεχισω να σου γραφω..

..θα συνεχισω να σε ποθω..

..ηρθα σημερα ειμαι εδω στο ομορφο μπαικουτσι 

..σε ψαχνω να ξες για να σε συναντησω...

..γεια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου