.. μου αρεσει που ειμαι ησυχος και οπως ειμαι ξαπλα κοιταζω απο το παραθυρο μου τον ουρανο και ονειρευομαι..
..ονειρευομαι και σκεφτομαι πως η αληθινη γαληνη κρυβεται στις πιο απλες στιγμες..
.....
..ας εχουμε μια ομορφη μερα γεματη ηρεμια υγεια αγαπη και χαμογελα..
..καλη παρασκευη..
..καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου