Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Καλημερα..


 .. μου αρεσει που ειμαι ησυχος και οπως ειμαι ξαπλα κοιταζω απο το παραθυρο μου τον ουρανο και ονειρευομαι..

..ονειρευομαι και σκεφτομαι πως η αληθινη γαληνη κρυβεται στις πιο απλες στιγμες..

.....

..ας εχουμε μια ομορφη μερα γεματη ηρεμια υγεια αγαπη και χαμογελα..

..καλη παρασκευη..

..καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου