Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Καλη κυριακη καλημερα..


 ..πρωι κυριακης εξω στην αυλη να πινω τον καφε μου..

..και να κοιταζω αυτο το μικρο λουλουδι που φυτρωσε στα σκαλοπατια αναμεσα στα τσιμεντα..

.......

..και σκεφτομαι πως ακομα και στα πιο δυσκολα μερη η ζωη βρισκει παντα εναν τροπο να ανθισει..

.......

..κρατω αφτη την ελπιδα μεσα στη καρδια μου..

..μονος μου να χαμογελω γιατι αγαπω και εκτιμω αφτες της μικρες στιγμες..

.........

...γιατι αφτες ειναι που κανουν τη ζωη μου ομορφη..

..καλη κυριακη με ηρεμια στη ψυχη αγαπη και χαμογελο..

..καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου