..θυμαμαι του Αι Γιάννη του ριγανά που σημερα γιορταζει..
..αναβαμε φωτιες στο σταυροδρομι εξω απο το σπιτι μας στο πατρικο μου στη διασταυρωση κατω απο τον αγιο κωνσταντινο..
..και πηδουσαμε πανω απο τη φωτια..
..και ολοι οι γειτονια εφερνε τα στεφανια του μαιου για το εθιμο..
.........
..και αποψε μου φερνει αναμνησεις απο την παιδικη μου ηλικια..
..που πηδουσαμε με ψυχη με πνευμα και χαμογελο..
..και με μια ευχη μεσα μας για να πραγματοποιηθεί..
........
..τωρα οσο παει νομιζω πως το εθιμο χανεται..
..το κανουν μονο με συλλογους και τραγουδια σε πλατειες..
........
..αποψε αν καποιοι πηδανε πανω απο τη φωτιά ..
..και κρατουν αυτο το ωραιο αυτο εθιμο μας..
..ευχομαι το φως των φωτιών τους..
..να μας καθοδηγησει σε υγεια και αγαπη..
..και παγκοσμια ειρηνη..
............
..και κατι ακομα το εθιμο δεν γεννηθηκε για τις εξεδρες ουτε για τα μικροφωνα και τις δημοσιες σχεσεις..
......
..γεννηθηκε στις γειτονιες στης αυλες στα σταυροδρομια εκει που εμεις οι παλιοί ανταλλασαμε ευχες και πηδουσαμε στη φωτια με χαμογελο και πιστη..
......
..το εθιμο με της φωτιες ζει μεσα στις αναμνησεις μας στης καρδιες γιατι το ζησαμε με σεβασμο και αγαπη και αυτο δεν σβηνει ποτε απο τη ψυχη μας..
..........
..καλα βραδυ..
..και του χρονου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου