Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙΣΜΕΤ...

λενε  οτι υπαρχουν  κατι  ψυχες  που εχουν γεννηθει  για να συμπηρωσουν  η μια την  την αλλη..
δυο ανθρωποι  που απο τη μοιρα τους  ειναι καρμικα  δεμενοι.  λεμε επισης οτι αν συναντησεις  αυτο το ετερο σου ημιση  θα  το αναγνωρισεις..
τη γινεται ομως αν συναντησεις αυτη τη ψυχη λιγο πιο αργα απο οτι επρεπε..??
αν καταλαβεις μεσα σου και νοιωσεις βαθια στην ψυχη σου  οτι ναι  αυτος  ειναι  ανθρωπος για μενα  αλλα εκεινη δεσμευμενη  ειναι  με καποιον αλλον..
οταν πρωτωμιλησα με την ψυχουλα μου μου εκανε εντυπωση η οικειοτητα  που ενοιωσα  μαζι της απο την πρωτη στιγμη..
ηταν σαν να εβρισκα  ξανα μια φιλη απο τα παληα.
ο τροπος  που μου εγραφε ο τροπος που μου μιλαγε καθε πρωι και ας μην βλεπω μασταν οταν μου μιλουσε μου εδινε να καταλαβω οτι εβλεπε μεσα μου και πιστευω πως ενοιωθε και εκεινη πως δεν ημουν ενα τυχαιο προσωπο στη ζωη της.
ηξερα απο την αρχη οτι ανηκει αλλου.  ποτε ομως μεχρι σημερα  δεν ειχα ενδιαφερθει για καποιο προσωπο που τα ειχε με αλλον..
στις 7-8 φορες που μιλησαμε κρυφα εστω και απο εδω μεσα ειχαμε την ευκαιρια να γνωρισουμε καλυτερα ο ενας τον αλλον καταλαβα οτι αυτη η περιπτωση  ειναι μοναδικη..
η καρδια μου  χτυπουσε  στο ρυθμο της και καταλαβαινα πως το ιδιο  ενοιωθε και εκεινη  για μενα..
δυο ψυχες που  αναγνωρισε η μια την αλλη  αλλα πρεπει να  υποταχθουν  πειθηνια  στο παιχνιδι της μοιρας..
εχω ομως την αισθηση οτι αυτη  ειναι απλως η αρχη της γνωριμιας μας..
δεν εχει γινει τιποτα μεταξυ μας  πραγμα που σημαινει οτι ολα ειναι  ανοιχτα..
ολα παιζονται..
δεν θα ηθελα  ποτε να  μπω εμποδιο στο δρομο της ομως θα ειμαι παντα  εδω για εκεινη..
η μικρη καλη μου φιλη  λεει οτι την εχει συγκλονισει η γνωριμια μας και φουντωσαν μεσα της οι αμφιβολιες  για αυτο που να κανει..
το αστειο ειναι οτι δεν εχω γνωρισει  τον φιλο της αλλα νοιωθω σαν να τον ξερω..
καπου τον ζηλευω καπου τον λυπαμαι..
τον λυπαμαι  γιατι καταλαβαινω  οτι  θα ερθει μια στιγμη  που τα αληθινα αισθηματα  θα βγουν στην επιφανεια..
πιστευω οτι δεν μπορεις να κρατησεις μακρια δυο ψυχες  που  γεννηθηκαν  η μια για την αλλη..
ολα ειναι θεμα χρονου..
η αληθεια της ψυχης θα λαμψει αργα η γρηγορα..
και τελος η ερωτηση μου ειναι..?  αν συναντησουμε  το αλλο μας μισο  σε λαθος στιγμη..? οπως ειμαι εγω εδω μεσα κλεισμενος.
πρεπει να προσπερασουμε  η να εναντιωθουμε  στην κακη μας μοιρα  και να αφησουμε τη δυναμη  της αγαπης  να μας παρασυρει..???
Ε!

4 σχόλια:

  1. Κι εγώ... αναρωτιέμαι...ακόμη...
    Καλημέρα σου στέλνω! να σου κρατάει συντροφιά τις άδειες σου ώρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ υπαρχει Κακή Μοίρα...

    η πορεία μας είναι το Μονοπάτι που μας οδηγησε στην παραλία της Αγκαλιάς που περιμεναμε..
    ΑΝ δεν είχες περασει τόσα Γυμνάσια, ΔΕ θα αναγνώριζες ΟΤΙ ΑΥΤΗ η ΨΥΧΗ είναι το Συμπλήρωμά σου..

    τι γίνεται, συμβαίνει την πιο καταλληλη στιγμή..

    ΔΕΝ υπαρχουν Α-καταλληλες Στιγμές...
    Ωριμάζει ο Χρόνος... η Κοσμική Ιδεα που μας θελει μαζί... και ΤΟΤΕ δοκιμάζουμε τη ΔΥΝΑΜΗ μας..

    ΑΝ είναι πραγματικα να ΕΙΜΑΣΤΕ μαζί, ΤΙΠΟΤΕ επίγειο δε θα κατορθωσει να σταθει εμπόδιο και θα σε μεταλάβω ως το αίμα μου.... σε καθε μου κύτταρο....
    κι εσύ εμενα... αφού από ίδια Πείνα είμαστε φτιαγμενοι!..

    Σε φιλω..καρμικά... γιατι η ΜΟΙΡΑ εγραψε ΤΩΡΑ ...αυτη τη στιγμή να μου Παρεις ένα ΦΙΛΙ.....
    το πιο γλυκό μου!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη μου φιλη ευαγγελια..
    χαιρομαι πολυ που σου προκαλεσα συναισθηματα..
    σε ευχαριστω απο καρδιας μου..
    που περασες..
    καλο απογευμα να εχεις..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλη μου φιλη ριφλεκσιον..
    σε ευχαριστω πολυ για το ομορφο παντα
    σχολιο σου..
    τετοιο σχολιο πρωτη φορα μου εχουν
    αφησει..
    ωστοσο θα το θυμαμαι παντα γιατι
    αυτο με κρατα..
    καθε σου σχολιο ειναι ιδιαιτερο ..
    σε ευχαριστω που περασες και παλι..
    καλο απογευμα να εχεις φιλι μου..
    φιλι... εστι δεν λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή