Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΘΟΥΣ ΣΟΥ...!!!!

μικρη καλη μου φιλη...
   κοιταζοντας  για αλλη μια ακομη φορα τη μορφη σου που ζωγραφισα στο τοιχο του κελι μου  χαθηκα στον αισθησιασμο  σου..

βγαζεις  αερα  ερωτικο  ψυχουλα μου.  ζηλευω που εισαι σημερα στη θαλασσα και νοιωθεις τον  ηλιο να σου καει το κορμι..
ζηλευω τη θαλασσα  που αγγιζει το κορμι σου..και υγραινει τους ποθους σου...
ποθοι που βαζουν φωτια στα θελω σου..
ποθοι που κανουν ο κορμι σου  να ειναι πιο ερωτικο.
σε σκεφτομαι και ακουω  τις ηδονικες  κραυγες σου  και νοιωθω τα ριγη σου  στο αλαβαστρινο κορμι σου..
δεν αντεχω αλλο πιστεψεμε..
ο αντρισμος  μου κοντευει να  σπασει  απο τον ερεθισμο  και την προσμονη  σου..
δεν θελω να πω πολλα λογια αυτα τη στιγμη.. ειναι το οριο  που οι ποθοι  που κανουν  την υπερβαση...  οι αισθησεις  απο ενα αγγιμα  γινονται  αφορμη  που η ηδονη ερχεται να διωξει  την σοβαροτητα μου..
χωρις  γιατι.. χωρις πως...  χωρις  πρεπει..
απλα με ενα θελω...
θελω που οδηγουν το μυαλο μου τη σκεψη μου  στο καυτο κορμι σου  και το αφηνουν να νοιωση την ηδονη σου.. 
τα χειλη  μου ξερα απο τη διψα  ποθουν λιγο δροσια.. κορμι που τρεμει απο αναμονη και που περιμενει  να παρει  το νεκταρ  απο την πηγη των ποθων  σου στο  στομα..
ασε με σε παρακαλω να γευτω το μελι που σταζεις..  να  δροσισω  τις οποιες  επιθυμιες  σου..
ολα τα θελω σου  ειναι ιδια με  τους ποθους μου..
ξερω οι σκεψεις μου ειναι αμαρτωλες και παρανομες ειναι σκεψεις και λεξεις  ποθου και ελξης  για σενα..
λεξεις για σενα  που ειναι απο ποθο μεγαλο  και που ζητω  λιγη δροσια απο το νεκταρ της ηδονης σου.
κοιταξεμε εστω για λιγο αν μπορεις  τρεμω απο τον ποθο μου για σενα..
βλεπεις δεν θελει και πολυ η σκεψη μου  να ερθει εκει κοντα σου.
να ειμαι εκει μαζι σου και να νοιωθω  τον ηλιο να σου καιει το κορμι  και να καιγεσαι απο την ηδονη..
ναι να νοιωσω το κορμι σου  που να αναζητον δυο χερια  ενα αγγιμα  που το ποθουν..
να ειμαι εκει κοντα σου να νοιωσω τη θαλασσα  που κυλαει στο κορμι σου κα βρεχει το υγρο σου..  ......  σωμα.
δεν εχω την τυχη ομως να ειμαι κοντα στον αισθησιασμο σου που εχεις και χανεσαι  στην ηδονη..
ειμαι μονος μου μεσα στο μικρο μου κελι και σε φανταζομαι οπως εισαι στη θαλασσα και λεγω ετσι ειναι ο ερωτας  ετσι ειναι το καλοκαιρι...
και τωρα πινω μονο νερο που εχω και σβηνω τη διψα μου για σενα..
αφου δεν ειμαι τυχερος να ειμαι εκει κοντα σου στα θελω και στους ποθους σου..
ποθοι που βαζουν φωτια στα θελω  σου...
Ε!

υγ.  φιλι στην ακρη τον ποθου σου καταθετω...!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου