Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Θεε μου..

.-  θεε μου..
θεε μου μεγαλοδυναμε..
δος μου δυο ψιχουλα ψωμι..
απο τους πεντε αρτους..
που εχορτασες τους εβραιους στην ερημο..
δος μου ενα λεπι ψαρι..
για να αρτυθω το πασχα που ερχετε..
λιγο κρασι σου ζητω απο τα κανατια της κανα..
για να δροσισω τα πικραμενα μου χειλη μου..
που ολο κακια λενε..
μα πανω απο ολα θεε μου..
συχγωρεσε τα λαθη και τα παθη μου..
και στειλε τωρα που πονω παλι τον γεροντα μου...
ολα θα του τα πω..
για να με γεμισει το νου μου με ανεσπερο φως..
την καρδια μου με ξαστερο ουρανο..
την ψυχη μου να μαλακωσει.
τον λογο σου σαν γαργαρη πηγη να εχω..
και την ψυχη μου αγγελικη να ειναι..
τα χερια του  τις ανοιχτες πληγες μου να μου κλεισουν...
θελω παλι την ευχη του.. γιατι..
δεν εχω δυναμη μονος μου να παλεψω..
φωνη να διαμαρτυρηθω για το λαθος μου..
δεν εχω υμνο να σου ψαλλω τωρα πια.
μονο αιμα εχω και ζωγραφιζω τα λαθη μου.
λιμνη ειναι τα δακρυα μου και μεσα εκει σε αναζητω.
δος μου μια πανοπλια για την εχθροτητα της ζωης και της ψυχης μου..
πλακωμενος νοιωθω με ταφοπετρα...
και θρηνω αδιαλειπτως τα μεγα λαθη μου που εκανα..
θερμα σε παρακαλω.
βαλε στα χειλη μου το ονομα σου .. το δοξα σοι ο θεος..
και ασε τα ματια μου να ατενιζουν το προσωπο σου... που σε εχω αναγκη.
θερμα σε ικετευω.. δεξου..
την πιστη μου και την μετανοια μου..
συγχωρεσε με... και ευλογησε με..
κυριε...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου