Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Καλο Μηνα..!!


καλημερα..
σηκω περασε η ωρα..
πρεπει να πας για δουλεια..
να ταισεις της τραπεζες..

.καλημερααα!!
καλο μηνα σε ολες της φιλες μου..
και τους φιλους μου.




χιονι..

χιονιζει σημερα παντου..
ομορφα ειναι.. 
ωπ!!
ετοιμα και τα καφεδακια μας..!!
οτι πρεπει πρωι πρωι..!!
αχ! ποσο θαθελα να ειχα ενα τωρα..
τσουχτερο το κρυο σημερα..
και παγωνια παντου...
υπερ παγωνια υπαρχει... ιδιως εδω πανω..
ομορφο ειναι και το χιονι να το βλεπεις που πεφτει εχει την μαγεια του..
δεν λεω..
αλλα..?? εδω πανω δεν παλευεται η κατασταση..!!!
με τη φορμα απο μεσα απο το παντελονι μου ειμαι.. και παλι κρυωνω..
δυο μπλουζες φορω μαζι και το βαρυ μπουφαν
απο πανω μου..
δυο ζευγαρια καλτσες φορω μαζι..
και τις μποτες μου..
αλλα το κρυο εχθρος εδω να επιμενει...
η παγωνια ειδικα τη νυχτα τρυπαει κοκκαλα..
και το πρωι τρεμουν ολων τα στοματα μας..
ο αερας παγωμενος μαστιγωνει τα προσωπα μας..
και εμεις εκει κοντρα στον αερα για μια θεση στον ηλιο..
να ζεσταθουμε ολοι οσο πολυ μπορουμε..
κανοντας βολτες πανω κατω....
και υστερα μιλανε για κρατος και προνοια για τους...
ας μην το πω καλυτερα...
εμεις κανε εχουμε και μια στεγη ενα κρεβατι ενα πιατο φαγητο..
και αλλα πολλα ας πουμε εδω μεσα...
εχουμε την νομοτελεια..
τους αστεγους ειμαι που λυπαμαι που ειναι σε χειροτεροι μοιρα απο μας..
ευχομαι οσο γρηγορα μπορει..
να ευαισθητοποιει ο κοσμος και να κανει κατι και για αυτους μεχρι να περασει ο χειμωνας..
μακαρι..
παγωμενη καλημερα φιλοι μου..
σας στελνω..
και ενα καλο μηνα σας ευχομαι..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου