Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Αποψε θα Μεθυσω..

 Μαγισσα μου..
ελα και σβησε τη φωτια μου..
που μου αναψες μεσα μου εσυ..
και ξυπνα  αν μπορεις οτι μεσα μου κοιμαται και κοιμησε οτι μεσα μου ξαγρυπνα..
κανε με οτι θες..
οτι θες εσυ μαγισσα μου..
φτανει να υπαρχεις εσυ να γινεις παλι η μαγισσα μου..
ελα μου..
θελω να με λιγωνει η υπαρξη σου..
ελα μην αργεις..
και αν ερθεις θα τελεσουμε μαζι το μυστηριο των ματαιων κυκλων..
αμα δεν ερθεις ομως θα μεθυσω..
και μεσα στο μεθυσι μου θα ξαναμεθυσω..
τη μεθη θα μεθυσω και θα μπω μεσα στη σκεψη σου...
θα σου μεθυσω και για την αγαπη σου τα τραγουδια που εχω γραψει εδω τα ξεχασμενα θα σου τραγουδω..
και οπως θα ειμαι μεθυσμενος  θα ειμαι εκει κοντα σου εκει στους ολανθιστους κηπους σου  θα περπατησω..
αυλους θα παιζει ο αερας..
και οι ηλιοι θα μου τραγουδουν..
και τοτε θα σου χορεψω ακινητος σαν ενα κυμα μαρμαρινο..
σαν φλογα αλαβαστρινη θα σου στροβιλιστω..
και μεσα απο τις ρωγμες αυτου εδω του χωρου θα περασω κανοντας το πρωτο βημα..
στην πυλη εξω εκει τη σιδερενια  πορτα θελω θα συναντηθουμε και  καθενας μας θα κανει ολο το δρομο μεχρι εκει..
μα θα ειναι η πιο γλυκια διαδρομη..
προσμενοντας πως θα συναντηθουμε...
μεθυσμενος απο χαρα θα ειμαι για σενα..
και πανω στο μεθυσι μου θα σου πω τις αμαρτιες τις δικες μου..
για να εξιλεωθω θελω απο τα αμαρτηματα μου ...
θα σου μεθυσω πρωτα και με τη παρουσια σου θα ξαναμεθυσω..
γλυκα μεθυσμενος δραπετης θα σου ειμαι οταν θα ερθεις..
για να σου πω το δραπετης ονειρο πως ειναι μα και ευτυχης που θα μεθυσω για σενα..
μαγισσα μου..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου