Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Κατι σαν Μαγικο...!!


Μαγισσα μου..
δεν μπορω να θυμηθω  το προσωπο σου..
οτι πηρα απο εσενα τοτε ηταν η γλυκα  του να βρισκομαι κοντα σου..
παντα εδω στο τωρα ο τοπος που ζω ο χρονος που εχω και οι σκεψεις μου τρεχουν..
γυρω μου ..
και εσυ σαν  μια μελωδια πεταλουδενια που προσπαθω να πιασω με τη αποχη μου..
κατι μαγικο με κατακλυζει σημερα..
και η μαγεια αυτη δεν ειναι η απιαστη και ακαταχωρητη υπαρξη σου..
μα ειναι οτι δεν βρισκομαι στο τωρα εδω και εχω αρχισει να κινουμαι..
ακολουθωντας σε  με τη σκεψη μου αρχιζω παλι και γραφω.. για να διαβασεις....
κατι μαγικο εχω σημερα μεσα μου αφου..
σκεψεις ομορφες εισβαλουν σαν ανεμοι μεσα μου και ωραιες μνημες απο αυτο που ζω..
και ολα σημαινουν κατι..
παντα σημαιναν μα τωρα  πεταριζοντας μαζι σου
νομιζω σημαινουν πολλα...
οπως σημερα τη στιγμη αυτη που ειμαι μαγεμενος απο σενα Μαγισσα μου..
που η σκεψη μου ειναι πολυχρωμη ηλιοσταλιδα  σαν φωτοδαντελα που με τυλιγει..
με μια ομορφη σκεψη  παντα για σενα..
και με μια πολυφωνη  γλυκια σιωπη μεσα μου..
και ενα αρωμα για σενα απο γιασεμι..!!
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου