Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Ε! εψιλον εχεις Γραμμα..

 Ε! εψιλον μου εχεις γραμμα.
Καναδας Κατερινα..
αγαπημενε μας φιλε Ε! εψιλον και Νυχτολουλουδο μας.
μας τιμα πολυ η προσκληση σου αλλα λογω μεγαλης αποστασεως δεν μπορουμε να ερθουμε να σε δουμε.
θα ερθουμε τα χριστουγεννα να σε δουμε τοτε μια και καλη ολες μαζι..
καθε νυχτα οι κορες μου και εγω περιμενουμε την αναρτηση σου ..
την κανεις το πρωι εσυ εκει και τις βλεπουμε εδω τη νυχτα.
μην ξεχνας εχουμε 7 ωρες διαφορα προς τα πισω.
αμεσως την κανουν εκτυπωση και τη βαζουν στον τοιχο στο δωματιο τους..
δωσε του χαρετισμους μας στο νιοπαντρο ζευγαρι που παντρεψες εσυ εκει μεσα..
γραψε μας πως περασες στο επισκεπτηριο σου με τους φιλους σου που ειρθαν να σε δουν..
να αντεχεις  να προσεχεις και να μας χαμογελας..
το πολυ περασε ..  καλο κουραγιο..
φιλια και απο της τρεις μας..

Κυπρος Μελινα..
αγαπημενε μου Ε! ευχομαι το γραμμα μου να σε εβρει καλα οπως δε καλα ειμαι και εδω..
 καλε μου χρηστο η κριση εφυγε απο την ελλαδα και ηρθε τωρα κατω στην κυπρο..
δεν ειναι εποχες για ταξιδια και εξοδα τωρα.
μην ξεχνας οτι ηρθα τοτε στο νοσοκομειο που ησουν  και σε ειδα.
τωρα δεν μπορω να ερθω για δυο ωρες που κρατα εκει το επισκεπτηριο σου..
θα ερθω προς το τελος τον αυγουστο ελλαδα και θα σε δω θα ειμαστε μαζι εξω και οχι οπως τοτε.
φροντισε  μονο να παρεις πολλες μερες αδεια. 
ακομη δεν καταλαβα γιατι μου ζητησες γραμμα αφου μιλαμε απο αλλου..
σε σκεφτομαι θελω να μου προσεχεις..
φιλια σου αφηνω μεσα στο γραμμα μου...

Ιταλια βαλερια...
Νυχτολουλουδακι μου Νυχτολουλουδακι μου  Ε! εψιλον μου αμορε μιο αμορε μιο τσαο..
καλο μου φιλαρακι δεν μπορω να ερθω ελλαδα δουλεβω κανω εφημεριες και ρεπο αλλων μερα νυχτα για να ερθω  προς το τελος τον αυγουστο που θα παρω την αδεια μου..
θελω να ερθω πολυ να σε γνωρισω και απο κοντα και να δω την ομορφη θεσσαλονικη..
το βραδυ εδω στο νοσοκομειο δεν εχει δουλεια και καθομαι και μαθαινω ελληνικα ..
σου εστειλα μεσα στο κουτι και ενα ιταλικο λεξικο να μαθεις και εσυ ιταλικα να μπορουμε να μιλαμε.
προσπαθησε σε παρακαλω ειναι ευκολο...
και τα ελληνικα σας ειναι πολυ ευκολα εμαθα αρκετα  και γρηγορα μεχρι τωρα..
το γραμμα μου  που σου στελνω μου το εγραψε στα ελληνικα ενας γιατρος εδω και εκανα αντιγραφη και σου εβαλα πολλες καρδουλες  μεσα  για να εχεις..
σε κοιταζουμε καθε νυχτα εδω στο γραφειο της προισταμενης μαζι με ολα τα κοριτσια της κλινικης ..
πεσμου αν εχει ερθει το δεμα μου που σου εστειλα. σε φιλω σε φιλω σε φιλω ματς μουτς ματς μουτς ματς μουτς...
Νυχτολουλουδακι μου  ξεχασα να σου γραψω οτι εχουμε στο γραφειο λουλουδακι Νυχτολουλουδο για σενα το εχουμε ολες μαζι..
και σου το φωναζουμε Ε! εψιλον μας..
επισης εχω και στο φιατακι μου μια καρδουλα με ενα Ε!  εψιλον στον καθρεπτη μου τη κοιτω ετσι οπως κουνιεται και σου χαμογελω.

Νυχτολουλουδακι μου γραψε μας αν εχει ερθει η Μαγισσα σου να σε δει και τι εγινε..
Ε! εψιλον μου σε φιλω παλι πολυ πολυ..
τσαο  αμορε μιο η μικρη σου βαλερια..

φιλες μου καλες. φιλες μου αγαπητες. φιλες μου υπεροχες σας φιλω πολυ πολυ και σας ευχαριστω πολυ πολυ για ολα τα καλα σας..
ναι τα πηρα τα δεματα σας τα  ομορφα γραμματα σας και ολα τα αλλα σας..
μετα απο 14 ημερες ομως περιπου και ανοιχτα ολα ομως για ευνοητους λογους απο της αρχες εδω μεσα..
σας ευχαριστω πολυ δεν ηταν αναγκη..
δεν εχω λογια ειμαι συγκινημενος απο το μεγαλειο της ψυχης σας..
δεν ειχα απαιτηση να ερθετε στο επισκεπτηριο μου να σας δω το γνωριζω ειμαστε μακρυα ..
και μονο που μου γραψατε ειναι σαν να εχετε ερθει για μενα..
δεν ηρθε κανενας να με δει τη αναρτηση να σας κανω δεν ξερω...
  θα προσπαθησω ομως..
να το κανω για σας που σημερα με μαγεψατε και μου φιαξατε την ημερα μου..
ο μεγαλοδυναμος Θεος μας να σας εχει παντα καλα ευχομαι..
 σας σ'αγαπω και σας φιλω απο εδω που ειμαι λεγοντας ενα μεγαλο και παλι ευχαριστω πολυ.. μεσα απο τη καρδια μου...
καλημερα  Κατερινα  καναδα μου..
καλημερα Μελινα κυπρο μας..
καλημερα Βαλερια ιταλια μου...
Ε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου