Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

η Κηδεια μου στο Επισκεπτηριο..


Φιλες μου και φιλοι..
Σταλαξε θανατο η μερα της κυριακης στο επισκεπτηριο μεσα στη καρδια μου..
και εκεινος σαν μαυρο αιμα κυλησε παντου..
ειχε κοσμο πολυ εδω αλλα εγω ερημια και απομονωση μεσα μου..
εξω ομορφη  χαρουμενη κυριακη αλλα για μενα αρρωστημενο το φως του ηλιου.
ολος ο κοσμος  εδω σημερα μια γιορτη και ομως εγω δεν χαρηκα..
ουτε ενα χαμογελο αλλα μονο πονο πικρα και δακρυ ειχα πανω μου..
αδικα καρτερουσα..
καμμιας η αγαπη δεν ηρθε εδω να με δει.
διψουσα και ουτε ενα ψιχουλο αγαπης δεν πηρα
απο κανεναν.
η αγωνια μου δυνατα θεριευε μεσα μου για να δω λιγο δικο μου κοσμο.
αλλα με γελασε παλι η ζωη..
δυο ωρες εδω να περιμενω μεσα στον ηλιο νηστικος και διψασμενος απο αγαπη  στο προαυλιο  της απογοητευσης..
ευτυχως ο καυτος ηλιος μου στεγνωνε  αμεσως τα δακρυα μου.
ο λαιμος μου στεγνωσε απο τη πικρα μεσα μου και η φωνη μου κοβοταν σαν να ειναι υφαντο απο αραχνη.
κυριακη γιορτης επισκεπτηριο.
και κερασα μονος μου τη ψυχη μου στο ποτηρι με πονο και δακρυ..
πανω στο στηθος μου αιμορραγουσε η καρδια μου απο την υποκρισια της αγαπης του κοσμου.
γονατισμενη η θλιψη μου ολη μερα..
γονατισμενος και ο πονος μου και μου χαιδευε τα δακρυα μου καθως εσκαβαν το προσωπο μου..
τελειωσε η ωρα στο επισκεπτηριο .
ωραια Κηδεια μου εκανα σημερα ολοι τους.
μαζεψα τα κουρελια της ταπεινωμενης μου ψυχης και τα θαψα μεσα μου.
και γυρισα στο κελι μου ..
κανοντας προσευχη..
Χριστε μου σε παρακαλω θελω να παγιδευσεις την οργη μου σημερα μερα που ειναι..
αλλα κανε και το κοσμο που περιμενα να ερθει να ειναι σημερα γιορτη σε αυτους..
εμεινα σιωπηλος και μονος μου οπως παντα επισκεπτηριο κυριακης ..
και δεν ειρθε κανεις να με δει...
ουτε η Μαγισσα μου δεν ειρθε..
προφανως καποιος να της ειπε οτι εδω δεν εχει παρκινγκ να αφησει το καλαμι της..
 η το σκουποξυλο της...
επισκεπτηριο κυριακης και μενα δεν ειρθε να με δει κανεις..
Ε!
Συνεχιζετε..
με το Μνημοσυνο της Κυριακης..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου