Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

το Μνημοσυνο μου της Κυριακης..

 Σαββατο παραμονη κυριακης και εγω εδω μεσα στην αγωνια μου.
5 ωρες μου πηρε να πλυνω το καλο μου λευκο πουκαμισο να το βαλω στον ηλιο να στεγνωσει  και να το φυλαω εκει μην μου το κλεψουν..
και μετα μαρτυριο να το σιδερωσω με τα χοντρα βιβλια μου να το πλακωνο να κανει τσακιση...
ετοιμασα και ενα χαρτι α4 κα εγραψα με κοκκινο το Ε! και εβαλα τα γελια μονος μου..
μου θυμισε το ταξιδι στις βρυξελλες οταν εκει στο αεροδρομιο με περιμενε η διερμηνεας μου με το Ε! ψηλα στο χερι...
κυριακη εκανα την αναρτηση μου χαραματα και μετα ετοιμαστηκα.
εκανα κοντρα ξυρισμα πρωι πρωι ελεγχο στα νυχια φιαξιμο τα μαλλια με πριγιολ βαψιμο τα παπουτσια να ειμαι στην πενα..
μπανιο εκανα το σαββατο το βραδυ να ειμαι καθαρος...
κοιταξα παλι του φακελους μου που εφιαξα να δω πως ειναι αν ειναι μεσα τα γραφτα μου θα τους δωσω σαν ενα μικρο δωρο στους φιλους μου που θα ερθουν συμβολικα..
ειχα γραψει στο καθενα κατι ξεχωριστω και ας μην το εχω..
περιμενα να ερθει η ωρα να βγω..
ηρθε ο φρουρος ανοιξε τη πορτα και κατα της..
 10 η ωρα βγηκα εξω με τους αλλους μαζι και ολοι μας με ενα χαμογελο..
σε λιγο ανοιξε η μεγαλη σιδερενια πορτα της  εξω πυλης..
μπουκαρε ολος ο κοσμος μεσα με φωνες..
γεμισε η φυλακη απο γυναικες πατεραδες μαναδες με τα παιδια αγκαλια..
δακρυα κλαματα χαμογελα γελια αγκαλιες ειχαν τη τιμητικη τους..
τα σπιτισια φαγητα τα πακετα τα ταπερ τα ρουχα τα καθαρα η αλλαγη τα απλυτα στο φορτε τους ολα..
εμεινα στη πυλη πιο περα απο το φρουρο και περιμενα το δικο μου κοσμο..
τιποτα κανεις για μενα..
τι εγινε ειπα στον εαυτο μου σημερα κανενας δεν ειρθε με επιασε η αγωνια το αγχος..
καπνιζα το ενα πισω απο το αλλο..
μεχρι και ο φρουρος με ειρωνευοταν αλλα δεν του απαντουσα καθολου..
βαλε μια πετρα στο χαρτι σου μου ελεγε μην το παρει ο αερας και δεν σε γνωρισουν..
χαμογελουσα πικρα μονος μου..
πρεπει να κλεισω την πορτα ειπε γυρισε πισω μου λεγει δυνατα..
περιμενε λιγο καποιος θα ερθει του ειπα..
αστην ανοιχτη τη πορτα μεχρι να φυγει ο κοσμος που ειρθε θα καθισω εδω να περιμενω...
εδω που ειμαι δεν σε ενοχλω και εκατσα 5 μετρα πιο περα απο αυτον..
τελειωνε το επισκεπτηριο  και εφευγε ο κοσμος σιγα σιγα και ενας ενας...
εφυγε και ο τελευταιος επισκεπτης ειδα που του εκανε νοημα ο δεσμοφυλακας .
περασε η ωρα επρεπε να κλειση η πορτα..
και τοτε ειδα μακρυα μια μαυρη φιγουρα να ερχεται καπως τρεχοντας..
καταλαβα αμεσως ηταν για μενα..
μην κλεινεις σε παρακαλω  φωναξα δυνατα ειναι για μενα μονο δυο λεπτα θα καθισει ετσι κανει παντα αυτη η γυναικα..
ηταν η γυναικα η χηρα του οικοδομου η κυρια μαρια που μου ειχε φερει τοτε στο γαμο εδω τα γλυκα και τα λουλουδια..
εφτασε κοντα μου και εβαλε παλι τα κλαματα συγχωραμε παλικαρη μου αργησα σημερα..
και μου εδωσε το ριζοσπαστη της κυριακης και ενα πακετο τσιγαρα..
με γεμισε ευχες και εφυγε κλαιγοντας..
τελειωσε το επισκεπτηριο κλειδωσε δυο φορες ο φρουρος τη πορτα..
 και γυρισα στο κελι μου..
γυριζοντας και περνωντας απο το θαλαμο το μεγαλο με πηρε η μυρωδια σπιτικων φαγητων..
ολα για τους συγρατουμενους ηταν υπεροχα σημερα καθαρα σεντονια καθαρα ρουχα και ωραια φαγητα..
γυρισα στο κελι μου και ειδα πανω στο κρεβατι να με περιμενει  ο δισκος με ενα πιατο σκετα μακαρονια λευκα με δυο φετες ψωμι..
οι αλητες κυριακη σημερα ουτε ενα ληγμενο κοτοπουλο δεν μας εβαλαν για συσσιτιο..
εκανα το σταυρο μου Δοξασοι ο θεος ειπα που εχω και τρωω αν σκεφτω οτι πολυς κοσμος εξω δεν εχει να φαει..
δεν εφαγα δεν κατεβαινε τιποτα κατω απο τη στεναχωρια μου..
εβαλα τη σφηνα πισω απο τη πορτα να μην ερθει να μου ανοιξει κανενας..
δεν ηθελα να δω κανεναν..
αποψε θελω να μεινω μονος μου ειπα..
εβγαλα κρυφα το κινητο μου να δω τα μηνυματα μου και τα εμαιλ μου ..
αλλα και εκει ουτε ενα τι εγινε γαμωτο σημερα ειπα..
η χειροτερη κυριακη της ζωης μου ειναι...
 η Κηδεια και το μνημοσυνο μου μαζι εγινε σημερα  εδω τη κυριακη..
εκατσα στο τραπεζακι μου και αρχισα παλι να γραφω..
δεν ζηλεβω τους αλλους ουτε την κορυφη και ας βρισκομαι σημερα στο πατω..
γιατι ξερω καλα η π...... η ζωη φερνει παντα τα πανω κατω..
 η ζωη μου συνεχιζεται..
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου