Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Ωχοουυυυ.....

ο Ερωτας με αποχαιρετισε εδω και πολυ καιρο
και αφου εσπασε το τοξο του για να μου δειξει
ποσο πολυ τα εχει παρει με τη παρτη μου..
την εκανε με ελαφρα πηδηματακια λεγοντας μου
οτι δεν ειμαι ικανος να διαχειριστω σοβαρες..
συναισθηματικες καταστασεις...
ωχουυυυ..
τα λαθη δικα μου..  ναι ολα δικα μου..
και τωρα τι..; πως να γεμισω το χρονο μου..
και πως να αδειασω τα σωθικα μου απο τα συναισθηματα που
εχω μεσα μου..
καλοκαιρι και ειμαι παλι μονος..
με παθος και ονειρα αλλα χωρις σχεση...
τυχαιο.. δεν νομιζω..
ολα για καποιο λογο γινονται αυτα στη ζωη μου..
ωχουυυυ...
αντρας και εγω αλλα κουραστηκα να ειμαι μοναχος μου..
τη νυχτα κοιταζω το φεγγαρι αγκαλιαζω το μαξιλαρι μονος μου
σκεπαζομαι με το σεντονι αλλα δεν εχω θερμη μεσα μου..
κοιταζω τηλεοραση αλλα δε γελαω με αυτα που βλεπω..
το πρωι ανοιγω τη πορτα εξω στην αυλη και η μοναξια μου
μπαινει μεσα στο σπιτι μου χαμογελωντας..
τη νυχτα τη πιανω απο το χερι και πεφτουμε μαζι για υπνο..
ωχουυυυ...
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου