Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Με Διεγραψε....

η Μαγισσα μου η καλη με διεγραψε απο απλο φιλο της..
χωρις μια λεξη να μου πει και η ψυχη μου σφαγμενο χελιδονι τωρα ειναι.
μαχαιρι εμπηξε μεσα στη καρδια μου  και εφυγε απο κοντα μου για παντα..
σφαγμενος απο το χερι της ειμαι μεσα στην αρρενα του παθους..
σφαγμενος σαν ταυρος ειμαι και βογγω..
αποψε η ψυχη μου ουρλιαζει..
τα δακρυα μου σταζουν πανω στο τετραδιο μου που της γραφω..
και το χερι μου τρεμει....
τα ομορφα λογια της ψυχα ψωμιου ηταν βουτηγμενη μεσα στον αχραντων μυστηριων..
μα ηταν παγιδα..
Αχαριστη Μαγισσα μου εσυ η αμεπτη η ευγενης η καλοκαρδη..
εγινες η δολοφονος μου τωρα η εγληματιας μου...
με σκοτωσες εχθες με τη διαγραφη σου γιατι πως μπορεσες..
Αποψε νυχτα μαυροφορεμενη ειναι για μενα σαν πονεμενη χηρα..
και εσυ να γελας για τα δακρυα μου..
Αμεμτη εγληματια Αχαριστη Μαγισσα μου..
ξεσκιζεις εμενα και προδιδεις εμενα την ψυχη σου..
μαχαιρωσες εμενα που σε γνωρισα και υμνησα την αξια σου..
γραφοντας καθε νυχτα για σενα..
με παρεδωσες πισω στη μοναξια μου και στη θλιψη μου..
εμενα που σου αφιερωσα ολοκληρη τη σκεψη μου..
με παραδιδεις πισω στη πικρα τς ζωης..
ακομη και τωρα που με διαβαζεις η καρδια μου..
παλλεται μεσα στο χαρτομαντηλο που σκουπιζεις τα δακρυα σου..
ακομη χαμογελας καθως βλεπεις που ξεψυχα η ψυχη μου..
απο τη μαχαιρια σου που μου εδωσες με τη διαγραφη μου..
Αχαριστη Μαγισσα μου..
Γιατι..;
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου