Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Αυτο Θελω να Ζησω...

Θελω να ζησω και να πραγματοποιω τα ονειρα μου..
με μια καρδια που να κτυπαει ρυθμικα διπλα μου..
με μια αγκαλια που να χωραει ολο το κοσμο μεσα της..
ομως να ειναι και τοσο μικρη που να χωραει μονο εμενα..
να εχω δυο χειλη που να ψιθυριζουν λεξεις βγαλμενες απο την καρδια..
οπως σ΄αγαπω..
με εκεινο το βλεμμα που να εκφραζει μονο τα αγνα συναισθηματα της..
θελω να εχω κοντα μου δυο χαρουμενα ματια γεματα θαλασσα και ουρανο
που να αστραφτουν απο ευτυχια μεσα τους χωρις παρελθον..
μονο με ενα θελω  που το αυριο να ειναι διαφορετικο..
θελω να ζησω την αγαπη για να νιωσει καλα η καρδια μου γιατι το εχω αναγκη..
μονο αυτο εχει σημασια ολα τα αλλα δεν υπαρχουν η δεν εχουν σημασια..
η μονη σημασια να εισαι ΕΣΥ..
να ειμαι εγω που να νιωθω υπεροχα διπλα της..
που να θελω να παιρνω πραγματα απο εσενα που να με κανεις να γελω..
να με κανεις να νιωθω και παλι παιδι..
να εισαι διπλα μου συνοδοιπορος στη πικρη ζωη μου που να μου κρατα το χερι..
να αγγιξει την ψυχη μου..
και να μου λεει ολα καλα καλα θα σου πανε..
αυτο θελω να το ζησω....
Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου