Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

να ειναι ευλογημενο..

καλημερα κυρια ειμαι μαρμαρας θες να σου φιαξω κανενα μερεμετι στο μνημα σας..
να σας ριξω μπετο γυρω γυρω να κανω πεζοδρομιο να πατατε πανω στο καθαρο..
να κολλησω κανενα μαρμαρο που εχει φυγει το καντηλι το λιβανιστηρι τη γλαστρα..
να στα καθαρισω να σας το πλυνω θελετε η δουλεια μου αυτη ειναι...
να σας το αναβω εγω να μην ερχεστε εσεις
ειχα και στα χερια μου ενα στοκαδορο ενα γλωσσακι μικρο και σφυρακι λιγο τσιμεντο λευκο λιγη κολλα
πλακιδιων ενα μπικιονι κανονικα εργαλεια..
οχι οχι ηταν η απαντηση σχεδον απο ολους δε θελω τιποτα..
να ειναι ευλογημενο ελεγα και πηγενα παλι και καθομουν στον ισκιο κοντα στη σιδερενια πορτα στο νεκροταφειο
της παναγιας λετσαινας και περιμενα να ερθει αλλος...
σαββατο και ηρθαν 7 ανθρωποι σημερα μεχρι το μεσημερι..
πηγε 12 η ωρα και επρεπε να φυγω εχω και μια ωρα δρομο
να παω με τα ποδια τωρα απο εδω στον αγιο ιωαννη το θεολογο να παρω το συσσιτιο μου
απο εκει το επερνα καθε μεσημερι..
εκλεισα τη πορτα και εφυγα κανοντας το σταυρο μου και λεγοντας παναγιτσα μου να ειναι ευλογημενο
σημερα δεν εκανα ουτε ενα μερεμετι δε πειραζει ισως το αλλο σαββατο που θα ερθω να ειμαι πιο τυχερος...
Φτανοντας στον αγιο ιωαννη το θεολογο βλεπω δεν υπαρχει συσσιτιο κρεμασμενο πουθενα..
κτυπω τη πορτα απο πανω της παπαδιας και μου λεγει σαββατο κυριακη και γιορτες δεν εχει συσσιτιο...
δε το ξερεις αυτο καθε μερα επερνες ...
οχι ειπα ειμαι καινουργιος εδω στο νησι και πρωτη εβδομαδα το περνω πρωτο σαββατο ειναι που ηρθα να το παρω...
που να το ξερω αυτο...
να ειναι ευλογημενο ειπα και εφυγα πικραμενος πονεμενος...
με επιασες ενας πονος στο στομαχι νηστικος σημερα θα μεινω μεχρι τη δευτερα και τωρα τη κανουμε
χρηστο μου χωρις ενα ευρω μεσα στη τσεπη να παρω εστω ενα μισοκιλο ψωμι να φαω μια χαψια....
μεσημερι δυο η ωρα και πηγα και ξαπλωσα νηστικος μεσα στο κηπο στο παγκακι μου στον ισκιο αλλα που να κοιμηθω
σκεφτομουν δυο μερες που θα μεινω νηστικος μεχρι το μεσημερι της δευτερας...
δε μου κολλαγε ομως ο υπνος απο τη στεναχωρια μου...
απογευματακι αργα πηγα μια βολτα κατω στο φαρο το μπλε και διαβασα το αποδειπνο μετα γυρισα στη πλατεια και ψυχικα κουρασμενος
οπως ημουν εκατσα εδω στο αλλο δικο μου
αγαπημενο παγκακι στη γωνια κατω απο τη νομαρχια της χιου...
εκ ξου και η φωτογραφια που εβαλα..
και εκει που καθομουν κοιταγα το σιδερενιο σταν η ταμπλω πως το λενε που πανω του ειχε πολλα κολλημενα χαρτια ενοικιαζεται λιγα
κηδειοχαρτα και πολλα μνημοσυνα....
χαμογελασα εδω ειμαστε ειπα μονος μου πηγα κοντα και εψαχνα πιο ειναι σαρανταημερο μνημοσυνο
να ειναι κοντα η εκκλησια και να τη ξερω να παω...
αγιος ιακωβος τελουμε 40ημερο μνημοσυνο της αγαπημενης μας αυριο κυριακη στην εκκλησια...
το μνημοσυνο ηταν καλο γιατι ηταν νεα γυναικα η μακαριτισσα απο οτι ακουσα γυναικες που διαβαζαν διπλα σε μενα..
δοξα σοι ο θεος ειπα βρηκα φαγητο αυριο θα φαω κολυβα και δε θα μεινω νηστικος...
πηγα κατω στο κτελ χιου μεσα στα ντουλαπια που εχει εκει στην αιθουσα ειχα το σακο μου το μικρο και
πηρα το αλλο μου ας πουμε καλο παντελονι το πουκαμισο μου τα δευτερα παπουτσια μου ...
εκατσα τα σιδερωσα πανω στα γονατα μου τα τεντωνα καπως να μην ειναι τσαλακωμενα να τα εχω ετοιμα για την εκκλησια....
ηξερα που ηταν ο αγιος ιακωβος...
εκανα μια βολτα παλι μονος μου μεχρι τη παραλια να περασει η ωρα και γυρισα να κοιμηθω αποψε ειπα θα κοιμηθω πανω στης καρεκλες μεσα
στο κτελ ας εχει φασαρια φοβαμε να παω παλι στο παγκακι στο κηπο εχει μεταναστες πολλους...
και ξαπλωσα νηστικος αλλα που να κοιμηθω ειχα αγωνια αυριο αν θα προλαβω να παρω κολυβα
και τη θα γινει....
συνεχιζεται.......
η αναρτηση αυτη εχει τιτλο να ειναι ευλογημενο..
συνεχιζεται ... αυριο αλλη αναρτηση με τιτλο το δοξα σοι ο θεος...
οι αναρτησεις που κανω ειναι η πικρη αληθεια οταν ηρθα στη χιο ειναι αληθειεα ζωης και καταθεσης ψυχης...
καλοι μου φιλοι καλημερα...
υπεροχη σελίδα καλημερα..
ομορφη χιος μου αγαπωσε... Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου