Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Δοξα σοι ο Θεος...

καλημερα κυριακη πρωι πρωι και πρωτου κτυπησει η τριτη καμπανα ημουν μεσα στον αγιο Ιακωβο...
με το που μπηκα πηρα 3 κερακια βερεσε αφου δεν ειχα μια πανω μου και ειπα μεσα μου αγιε μου οταν θα πληρωθω ξερω μονος τη θα κανω...
πηγα στα αριστερο μανουαλι οχι στο δεξι που ειναι για τον αγιο για τους ζωντανους και την εκκλησια πηγα στο αριστερο μανουαλι που ειναι για της ψυχες αναψα το πρωτο κερακι και το μελετησα για ολο το νοσοκομειο της χιου αυτο το κερακι αγιε μου αυτο το κανω παντα καθε κυριακη...
για αυτους που ειναι αρρωστοι εκει μεσα να γινουν ολοι τους καλα..
το αλλο κερακι για τους συνοδους τους να ειναι και αυτοι καλα να τους προσεχουν....
να πω εδω αυτα μου τα εμαθε ο αγιος παισιος στο αγιο ορος που τον ειδα 2 φορες και που θα γραψω μετα για αυτον το αγιο τη μου ειπε και τη εγινε...
και το τριτο για μενα κανοντας την ευχη να να βρω γρηγορα σπιτι παναγιτσα μου εδω στη χιο να μεινω μεσα βλεπεις που κοιμαμε πανω στα παγκακια και να εχεις καλα τη μανα μου...
εκανα λαθος και εκατσα δεξια οπως ηξερα στης δικες μας εκκλησιες αλλα ειδα μετα αναποδα σε αυτη την εκκλησια καθονται εκει που καθονται οι αντρες απο τα δεξια οπως μπενουμε καθονται οι γυναικες ..
και εκει που καθονται οι γυναικες αριστερα καθονται οι αντρες...
αει στο καλο ειπα τη ειναι αυτο το πραγμα πρωτη φορα το βλεπω στη ζωη μου....
το ιδιο και η αγιογραφηση αναποδα ειναι μεσα στην εκκλησια...
εκατσα αριστερα κανονικα πισω σε μια γωνια και προσευχομουν..
ειδα το μνημοσυνο πολυ ωραιο μεγαλο δισκο ειχε στολισμα πολλα λουλουδια πρωτη φορα το ειδα αυτο στη ζωη μου και αργοτερα εφεραν και εβαλαν και την φωτογραφια της μακαριτισσας νεας ομορφης γυναικας ηταν...
ειχε πολυ κοσμο για το μνημοσυνο ηταν ολοι εκει καταλαβα....
και το μνημοσυνο πρεπει να στοιχησε πανω απο 1000 ευρω ειπα μεσα μου αλλα τη με νοιαζει μενα...
απολυσε η εκκλησια και δε πηγα να παρω αντιδωρο απο το παπα βγηκα εξω να προλαβω να παρω τα κολυβα κατσε να τα παρω ειπα να τα εχω στα χερια μου και μετα ξαναμπηκα και πηρα αντιδωρο απο το χερι του παπα...
πηρα δυο σακκουλακια κολυβα με τα ψωμακια μεσα...
κατεβαινοντας τα σκαλοπατια απεναντι ακριβως στην εισοδο η εκκλησια εχει εκει μια μεγαλη πνευματικη αιθουσα σαν καφενειο για τα μνημοσυνα αλλα το λενε αλλιως εκει και το ξεχασα πως τη λενε την αιθουσα...
περιμενα πανω απο μια ωρα εξω στο πεζοδρομιο κατω απο τον ισκιο να φυγει ο κοσμος να μπω να πιω καφε και να πω σχωρεστην...
εφυγε ο κοσμος και τοτε μπηκα και βρηκα τον υπευθυνο εκει μεσα γυναικα ηταν της μιλησα ευγενικα..
καλημερα εχεις τη καλοσυνη μπορω να παρω κανενα κουλουρακι η παξιμαδι απο αυτα που σας περισεψαν υπαρχει λογος ειναι αμαρτια να πετεχτουν...
και να πιω ενα καφεδακι ας ειναι και κρυο απο αυτους που εχεις ετοιμους για το συγχωριο ...
με κοιταξε και μου ειπε αθηναιος εισαι ξενος για το μνημοσυνο ηρθες ...
ναι λεω ειμαι ξενος και μου αρεσε το μνημοσυνο σας πολυ ωραιο ηταν πρωτη φορα ειδα τοσο στολισμενο ομορφο τραπεζι με το δισκο...
αρχισε και μου ελεγε γαι το τη καλη ηταν η μακαριτισσα και αλλα πολλα...
τη καταλαβα τη γυναικα ηταν λιγο περιεργη και κουτσομπολα ολο ρωταγε αλλα δε της ελεγα τιποτα τη καρο τραβω στη ζωη μου...
κατσε να σου φερω και κονιακ μου ειπε ...
κονιακ θελω εγω της ειπα η ταφο να μπω μεσα και οταν ακουσε για ταφο σταυροκοποιθηκε μονη της...
δε της ειπα την αληθεια οτι εγω ηρθα να παρω τα κουλουρακια να φαω που εχω να φαω απο τη παρασκευη το μεσημερι..
κατσε περιμενε μου εφερε μια τσαντα απο σουπερ μαρκετ και εβαλα μονος μου μεσα αρκετα κουλουρια ψωμακια
μπισκοτακια και αλλα πολλα μεχρι και νερο εμφιαλωμενο μου εδωσε να ειναι καλα....
την ευχαριστησα και βγηκα εξω και πρωτου κατεβω το πεζοδρομιο κοιτωντας προς τον αγιο ιακωβο τη πορτα ειπα δοξα σοι ο θεος...
πηγα πιο περα στον ισκιο διπλα στην εκκλησια και εκατσα και τα ετρωγα κολυβα και κουλουρακια μαζι και με το στομα μου γεματο κολυβα οπως ηταν ελεγα μεσα απο τη ψυχη μου παλι το δοξα σοι ο θεος χιλιες δοξες να εχει...
ουφ στανιαρισα ειπα θεος σχωρεστην τη πεθαμενη να εχει καλο παραδεισο χαρη σε αυτη εφαγα σημερα και μου εγινε και μαθημα οτι σαββατοκυριακο δεν εχει συσσιτιο...
αυτο με τα μνημοσυνα το εκανα πολλες κυριακες και σε αλλες εκκλησιες μετα μεχρι να πληρωθω...
πηγα μετα στο παγκακι στη πλατεια διπλα στο κλειστο περιπτερο και ταισα και τα περιστερια κρατησα και κουλουρια σκετα να φαω και το βραδυ .. .. 
και τοτε ειπα εφαγα καλα εγω και τα περιστερια σημερα πολυ καλα και δοξα σοι ο θεος......
η αναρτηση αυτη εχει τιτλο δοξα σοι ο θεος...
ισως γραψω αυριο την γνωριμια μου τη ειπε και τη βγηκε τη εγινε με τον αγιο παισο του αγιου ορος...
καλοι μου φιλοι καλημερα...
υπεροχη σελιδα μου καλημερα...
ομορφη χιος μου αγαπωσε...

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου