Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

το ευχελαιο της μανας μου...

το ευχελαιο της μανας μου στο σπιτι....
το εκανε για να εχουμε υγεια...
να με λαδωσει ο παπας στα χερια στο προσωπο και για να βρω δουλεια...
το κανει καθε αρχες χρονου εκει επιτηδες να με λιβανιζει να αναβει το καντηλι παντα...
και ολο μπροστα στο εικονοστασι να ειναι και να προσευχεται.....
ηρθε εψαλλε τελειωσε ο παπας εφυγε....
να παει στο καλο του...
μα ξαναηρθε ο παπας μετα τον αγιασμο τα θεοφανεια προχθες να πρωταγιαση στο σπιτι μας τωρα παλι τον εφερες τη φωναξα....
ε ! με επιασε και μενα το αναθεμα και την αρχισα πρωι πρωι...
μανα με την αγιαστουρα με τα κερια και το παπα δε βρισκεις ποτε δουλεια....
εδω αδελφος που εχει μεσον δε βοηθαει αδελφο...
γειτονας που εχει ξαδελφο πολιτικο με μεσον μεγαλο δε βοηθαει να πιασουμε δουλεια θα πιασουμε με το ευχελαιο σου και τον αγιασμο σου...
α ! εσυ μανα μ δε πας καλα..
κανε οσα ευχελαια θες η φτωχεια και η ανεργια μου δε φευγει ποτε ...
οσο για δουλεια εχει ο θεος για ολους μας και κατι θα γινει.....
τα λογια της τωρα ....
εγω καλα παω εσυ δε πας καλα γιε μου...
σταματα καθε νυχτα να γραφεις μου ραγιζεις τη καρδια.. πια ειναι αυτη η τσουραπου που τη γραφεις νομιζεις δε ξερω....
βρες μια τσουπα φτωχη να κανεις καλο να σε δει ο θεος...
και σβησε τα ονοματα που εχεις γραψει στη καμαρα σου με φοβιζουν ....
τη ονειροσταλαχτη γραφεις πια μαρκελλα πια μαγισσα γραφεις γεμισες το τοιχο ...
τοσους αγιους εχουμε χαθηκε να γραψεις μια αγια....
τη εγινε η μοδιστρα που μου εδειχνες τα κεντηματα της τσακωθηκατε η χιωτισσα η μαρκελλα που δε σε θελει η μανα της τη εγινε...
η μαγισσα που ειχες τη απεγινε και αυτη...
ατσα σου μανα μου....
μου τα εχωσε πρωι πρωι....
οσο για το ευχελαιο βοηθεια μας....
μανα μου γλυκια και του χρονου εδω μαζι να ματαξανακανεις και ας εχεις γρινια αφου ξες σ 'αγαπω...
βοηθεια μας....

Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου