Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

ασεμε να σου γραφω...

...ηλιοκεντητη μου...
...φιλη μου καλη θελω να ξερεις πως
οταν μπαινεις καθε βραδυ μεσα εδω...
...το προσωπο σου φωτιζεται απο τη
λαμψη των αστεριων...
..φιλοι σου πολλοι και εγω μαζι τους καμαρωνουμε την ομορφη παρουσια σου...
.......
..γιατι εσυ γεννηθηκες μονο για την αγαπη...
..γιατι εσυ εμεινες ακομη ενα παιδι που ονειρευεται...
..γιατι εσυ γνωρισες τη χαρα της αγαπης μητερας...
...γιατι εσυ δεν ειπες ποτε σου φτανει δεν μπορω....
.......
ολες της μερες τους μηνες της ωρες υπαρχεις...
..περνας με το κεφαλι ψηλα στο ομορφο λαυριο σου  και ανασαινει ο τοπος σου...
....
...σε κοιταζω κρυφα μεσα απο εδω και σε σταυρωνω...
...λεγοντας πτου πτου  πτου σου..
...προσευχομαι για  σενα να εισαι παντα καλα...
....
..οταν σε διαβαζω το τσακισμενο μορμι μου ανασηκωνεται...
..γιατι εσυ εχεις την ελπιδα στο μετωπο σου..
...γιατι εσυ ολους μας κοιταζεις καταματα..
..γιατι εσενα το βημα σου ειναι η μουσικη και το γραψιμο σου...
.....
..γιατι τα ομορφα μακρυα μαλλια σου ετσι πως τα πιανεις χαριζουν σε ολους δροσια...
..εισαι αγαπη αδελφη της γαληνης ολων των φιλων  σου εκει που εισαι στο ομορφο λαυριο σου..
......
...εισαι για μενα η κομμενη φετα ψωμιου πανω στο τραπεζι....
..οπου εσυ περνας και πατεις φυτρωνουν εργα και τριανταφυλλα..
..και οπου σταθεις εκει αναβλυζει νερο και χαρα...
......
..και τελος..
...ηλιοκεντητη μου ασε με παντα να σου γραφω...
..γιατι αγαπη ειναι η ζωη σου...
..κλειδωνει...
...στον αστερισμο που σου δινω....
..γεια..
..Ε!

1 σχόλιο:

  1. έλα και στην αρχή νομιζα πως έγραφες για μένα χαχα
    ευτυχώς δεν έχω μακριά μαλλιά και δεν μένω Λαύριο !!!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή