Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2020

πανσεληνος αποψε...

..φιλες μου και φιλοι μου..
..ομορφη πανσεληνος αποψε εξω εχει...
..το φεγγαρι λαγνο λευκοκρινο και δειλο να κρυβεται πισω απο τα ασχηματιστα συννεφα...
.......
...νομιζω πως με κρυφοκοιταζει εδω μεσα που ειμαι μονος μου..
φορεσα το καλο μου πουλοβερ και πηγα στο μικρο μου παραθυρακι...
και το χαζευα με τις ωρες....
...κρατωντας το μπλε τετραδιο μου...
.......
..για σενα θα γραψω  φεγγαρι μου που αποψε φωτιζεις το δωματιο μου....
..για αυτο φορεσα και τα καλα μου επιμελως και ευδιαθετος να ειμαι αποψε...
......
...φεγγαρι μου κροκατο σε βλεπω σαν μαργαριτα που δεν την μαδησαν οι μαθητριες....
...τωρα που σου γραφω συννεφα δεν σε κρυβουν πια εκει εξω..
...μονο βλεπω οτι σου ανοιγουν δρομο να περασεις...
...σε βλεπω μεσα απο το μικρο μου παραθυρακι και εχω αφεθει σε μια κατασταση χαρας...
...αποκομμενος ειμαι απο τον υπολοιπο κοσμο καθομαι εδω και μια μετρω τα συννεφα και μια κοιτω εσενα φεγγαρι μου....
.....
ποσα μυστικα και ποσες οι ενοχες μου που τα ξερεις εσυ μονο...
...ποσες βραδυες εδω της νυχτες που εγραφα ησουν κοντα μου...
...η ομορφη παρουσια σου σημερα εδω εχει κλεισει την αθωοτητα της ψυχης μου...
..βλεπω τους φοβους μου και τις αμφιβολιες της ζωης μου εσυ τις εχεις παρασυρει....
...εκει ψηλα και μακρια....
........
...αγαπημενο μου φεγγαρι..
...αποψε εσυ μου γεμιζεις την σκεψη μου να γραψω...
...σαν δοξαρι εισαι εκει ψηλα που μου δινεις παντα το ρυθμο να γραψω...
...ολες οι αντιθεσεις μου σημερα γεννουν μια ομορφη αλχημεια...
...και η παρουσια σου σημερα γινεται συνθημα ζωης αποψε εδω μεσα...
...τρισδιαστατο φωτοστεφανο ζωγραφιστηκες αποψε εδω....
......
...φεγγαρι μου...
...σε βγαζω φωτογραφια εξω απο την αυλη μου...
...σου κλεινω το ματι σου χαμογελω και σου γραφω...
..εσυ που ολομοναχο σεργιανιζεις...
...στελνοντας μηνυματα αγαπης στο κοσμο εκει εξω...
..σε ρωτω..
...μηπως βλεπεις και τη παραταση μας...
......
...φεγγαρι μου...
..χαμογελας στης ονειροπολησεις των ερωτευμενων....
...αλλα και σε μας των μοναχικων και των απελπισμενων...
.......
...σε ευχαριστω γιατι εισαι η μονη συντροφια μου εδω μεσα αποψε που ειμαι παλι μονος μου...
...εισαι εσυ του ουρανου το μεγαλειο...
...φεγγαρι μου σε ευχαριστω....
..Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου