Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020

κρατα αποψε καρδια μου γερα...

...νυχτωσε μονος στο σπιτι και να ετοιμος να γραψω κατι στο τετραδιο μου για σενα....
....
..καρδια μου αντεξε και αποψε κρατα μη μου λυγισεις...
και οταν η νυχτα θα πεσει η απουσια της θα φανει...
...θα γινει θηλια στο λαιμο μου να μου παιρνει την αναπνοη.....
.......
...και εσυ καρδια μου εκει να προσμενης υπομονετικα να ερθει ξανα να σε γεμισει με φιλια.....
..να αναγεννηθεις μεσα απο της σταχτες σου....
......
..καρδια μου κρατα και αν αποψε το βραδυ ειναι το κρυο απροσμενο και πολυ...
... η μοναξια μας θα κανει κυκλους θα μας τυλιξει στην ψυχη...
...θα φωναζεις ελα πισω αγκαλιασεμε και διωξε τη παγωνια...
.....
..καρδια μου κρατα ας αντεξουμε και αποψε....
...και οταν η νυχτα πεσει και η προσμονη γινει δορυ να σε πληγωσει εσυ κρατα γερα.....
.....
η νυχτα αποψε θα ειναι μεγαλη απροσμενη και πολυ κρυα...
...η απουσια της ηλιοκεντητης σου πληγη στη ψυχη χωρις επιστροφη....
....
..κρατα καρδια μου αποψε γερα....
..Ε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου