Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

η αγια μας ελεουσα ερημη σημερα που γιορταζει..

..η αγια ελεουσα μας της κλεισουρας γιορταζει σημερα..
..το δικο μας μεγαλο λαικο και παρα πολλων τσιγγανων προσκυνημα....
... αγρινιου αιτωλικου μεσολογγιου και απανταχου αιτωλοακαρνανων...
.........
...φετος δεν τα καταφερα καλα να ειμαι εκει....
....να προσκυνησω να αναψω και ενα κερακι...
..........
...και μετα στο παζαρακι να κανω βολτες και να αγορασω ενα βασιλικο...
..και μετα να καθισω κοντα στην μεγαλη  ψησταρια...
..να ερχεται πανω μου τη τσικνα απο τα σουβλακια...
... και να πινω της μπυρες μου....
........
...να κοιτω της πολλες τσιγγανες να ανεβαινουν με τα γονατα στο τσιμεντο πανω στο εκκλησακι να προσκυνησουν....
........
...αν και πρωι ακομη...
...ο νους μου η καρδια μου η ψυχη μου ταξιδευει εκει στην ομορφη αγια ελεουσα μας....
........
...και πιος δε περασε απο την ανηφορα κατηφορα της κλεισουρας...
... και πιος δε κοιταξε με δεος ψηλα το εκκλησακι...
...που ειναι ψηλα μεσα και κατω απο τα βραχια κτισμενο....
...πιος δε κοιταξε το μεγαλο σταυρο που δεσποζει πιο χαμηλα ....
.....
...και πιος μεσα απο το αμαξι του δεν εκανε το σταυρο του οπως περναγε...
........
...φετος με αυτο που εγινε δεν νομιζω να γιορταζει...
... μονο λειτουργια με πορτες κλειστες θα γινει...
...ερημη φετος απο κοσμο στη γιορτη της η αγια μας ελεουσα μας...
..και αυτο με ποναει...
.......
.....αγια ελεουσα βοηθεια μας....
...και του χρονου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου