Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

το ταμα μου...

...το ταμα μου εγινε σημερα δυο σε ενα...
..προλαβα να ψαλλουμε  και το Χριστός ανέστη...
...εκανα και το ταμα μου....
..στο μικρο εκκλησακι της αυλης μας αγιος νεκταριος.....
...τη λειτουργια την εκανε ο πνευματικος μου γεροντας απο το μοναστηρι αγιοι παντες...
....................
......στη συντομη ομιλια μου αναφερθηκα για το ταμα μου....
...το μαρτιο που περασα πολυ δυσκολα στη κερατεα για να μη γινω λιποτακτης να μη φυγω να μεινω να αντεξω επικαλεστηκα τον αγιο νεκταριο μου....
............
...αναφερθηκα επισης για τους καλοσυνατους ανθρωπους της ωραιας κερατεας που με στηριξαν....
....οπως ο αντιδημαρχος κυριος θανασης που με στηριξε...
..η κυρια χριστινα της καταφυγης που δεν την γνωρισα ποτε μου με βοηθησε με το τροπο της...
...και τους δυο συναδελφους μου τον οδηγο μανθο που ειναι παιδι μαλαμα και με στηριξε παρα πολυ..
..και το σωτηρη που ειναι στη σκουπιδιαρα που μου σταθηκε....
...ολους ο αγιος νεκταριος μας να τους ευλογει...
...και να τους προστατευει...
..........
....ευχαριστω πολυ τη γειτονια μου της γυναικες που εκαναν τα παντα και εγινε η θεια λειτουργια μας...
...τους ευχαριστω για τα κολλυβα που εφιαξαν τα προσφορα τους που εψησαν τα λουλουδια τους που εφεραν....
...........
...μετα το τελος της θειας λειτουργιας περασαμε ολοι μεσα στο σπιτι για το παραδοσιακο κερασμα καφε αρτο τσιπουρακι χυμο κουλουρακι....
................
..το πιο μεγαλο ευχαριστω το δινω στη γυναικα που εμεινε να τα πλυνει ποτηρια πιατακια μετα και ειναι και πολλα....
...ο αγιος νεκταριος μου να τους ευλογει παντα...
....................
...αγιε νεκταριε μου σε ευχαριστω πολυ που με αξιωσες να αντεξω τη πικρα μου και το ζορι μου...
...και να κανω το ταμα μου σημερα...
..σε ευχαριστω..
.......................
..και στο πεισμα των απιστων πιστων θα σε εχω ανοικτο το εκκλησακι μας για το περαστικο που θα θελει να σου αναψει ενα κερακι...
...βοηθεια μας....
...ο αγιος νεκταριος να προστατευει ολο το κοσμο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου