Κυριακή 24 Μαΐου 2020

η φωτογραφια μου...

...αυτο που μου αρεσει στης φωτογραφιες ειναι...
...ενω εμεις αλλαζουμε....
...αυτες μενουν ιδιες...
....................
...και με βοηθαει αυτο να θυμαμαι της καλες στιγμες μου....
........................
...και αν ειμαι μονος μου και τη εγινε ισως να ειναι της μοιρας μου....
...ισως και να αξιζω περισσοτερα...
...ισως να αξιζω και τα καλυτερα...
...αυτο το εχω μεσα μου και το θυμαμαι παντα....
.........
....και το χαμογελο που εχω στα χειλη μου....
...δειχνει οτι εχω ψυχη μεσα μου......
...και τα ματια μου προδιδουν το ποθο που εχω για ζωη....
...και η καρδια μου προσπαθει να ειμαι δυνατος και ας ειμαι μονος μου....
....................
...το μονο που δεν εμαθα ειναι να κανω εκπτωσεις στα συναισθηματα μου....
...και προσεχω τα λαθη μου γιατι μερικα δεν διορθωνονται.....
...το λεω απο την εμπειρια της αυτοκαταστροφης μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου