Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

τον αγαπω το Χριστό μου..

....τον αγαπω το Χριστό μου...
...ξεκινω το χαραμα της  ημερας μου κανοντας το σταυρο μου....
...με μια προσευχη και με μια μικρη ευχη μεσα μου.....
....................
...οχι δε ζηταω ποτε χρηματα ουτε και πλουτη..
...................
..δεν ζηταω ουτε την αγαπη....
...γιατι την αγαπη μπορεις να τη κερδισεις...
............................
...του ζητω μονο να ειμαι καπου καπου λιγο χαρουμενος λιγο ευτυχισμενος...
..γιατι θελω να αναγνωρισω την ευτυχια και τη χαρα εστω για λιγο....
.... γιατι δοκιμασα και περασα  πολλες λυπες και πικρες  στη ζωη μου....
...............
...επισης το μονο που ζητω στο Χριστό μου ειναι λιγη γαληνη και υγεια....
...γιατι η ζωη ειναι οτι πολυτιμο δωρο που εχουμε καθε μερα....
.....................
...ομορφη τριτη με γαληνη αγαπη και υγεια....
...καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου