Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

ρεβανι...


..ρεβανι..
...δε θα πας με αδεια χερια δε κανει οτι εχουμε θα το πας ....
...δουλεψες εφαγες γλυκο ψωμι στη κερατεα χρηστο μου...
....εκανες φιλους συναδελφους θα τους πας κατι ετσι για το καλο....
.....................
....τα λογια και γρινια της μανας μου αυτα...
...............
..η καλη μου λιτσαρα με συνταγη της αγαπημενης μας νενας...
... γειτονισσα παρθενα που εχει το ονομα της Παναγιας μας.. 
...αυτες οι δυο γυναικες  που ειναι τα αγια των αγιων σε ολα τους...
..οι  καλυτερες  γυναικες στη γειτονια μας και λιγα λεω....
..................
......παρεα με τη λιτσαρα μου..
..αυτες μου εφιαξαν τη ρεβανι για να τη παρω μαζι μου αυριο στην ωραια κερατεα και στο ομορφο λαυριο...
... με την ευλογια της μανας μου.....
............................
..τη ετσι θα πας μου ειπαν......
... ασε τη μανα σου δε μπορει και θα στη φιαξουμε εμεις.... 
...και μου την εκαναν δωρο....
...................
..καλη μου γειτονισσα νενα..
..αγαπημενη μου λιτσαρα...
....χιλια ευχαριστω...
..............
.... η ρεβανι ειναι για σας φιλοι μου φιλες  μου και συναδελφοι μου...
... στο ανταμωμα αυριο της ωραιας κερατεας...
...και του ομορφου λαυριου....
...να παρατε ολοι απο λιγα κομματια ετσι για μια χαψια...
...για το καλο να γλυκανουμε τη πικρα της ζωης μας...
.............
...υγ.
..αν δεν τη τσακισω στο δρομο...

1 σχόλιο: