Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

μπομποτα της κατοχης..


...μπομποτα η κλουρα το ψωμι τοτε της κατοχης....
α ! ρε μανα....
...με το μπερκετι σου που μου εφιαξες χιλια χρονια να μου ζησεις...
...............
...το χαμογελο η αγαπη τα φιλια δε φτανουν χρηστο μου για πουθενα....
.....................
...σου εφιαξα λιγο κουλουρα για να φας λιγο στο καραβι....
.....και την αλλη να τη μοιρασεις στους φιλους σου....
.... ολοι τη ξερουν τη μπομποτα και στο λαυριο και στη κερατεα εκει...
..και αυτοι  θα περασαν τοτε οπως εμεις δυσκολα χρονια...
.............
..χρηστο μου οτι εχουμε να το πας μη πας με αδεια χερια...
..δε κανει...
...αντε στο καλο σου παιδι μου η παναγια μαζι σου ....
..λογια της μανας μου ολα αυτα...
με συγκινησε παλι παναθεματη....
.................
..μακαρι μανα μου γλυκια να εχω παντα το δοσιμο και την αγαπη  που εχεις στο χερι μου....
.....αυτο το χαρισμα που εχεις αυτο θελω να εχω στη ζωη μου....
.....................
..φιλες μου φιλοι και ωραιοι συναδελφοι μου...
.. ερχομε πρωτα στην ωραια κερατεα και μετα στο ομορφο λαυριο μου...
..στο ανταμωμα μας θελω να σας μοιρασω απο μια χαψια μπομποτα και ρεβανι απο τα χερια της μανας μου....
....................
....χιλια ευχαριστω μανα μου για ολα τα καλα σου....
......................
....ωραια μου κερατεα και ομορφο λαυριο μου...
....σας ερχομαι...
....και φερνω μαζι μου πολλα καλουδια.. ..
..φερνω και αλλες κασετες με παληα τραγουδια....
...φερνω ντοπιο αγιο τσιπουρακι 41 βαθμους...
...φερνω παληο καλο κρασι απο το μεγαλο κελαρι του ωραιου  αδελφου μου...
...φερνω τετραδια και ποιηση μαζι..
... για να απολαυσω καλυτερα το ηρεμο λιμανι του ομορφου λαυριου...
...οταν θα καθομαι μονος μου  στο αγαπημενο μου παγκακι τα βραδυα εκει...
............
....ωραια μου κερατεα...
..ομορφο λαυριο μου...
.....αγαπωσε......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου