Τρίτη 21 Ιουλίου 2020

δηλωνω διαθεσιμος ..

...φιλη μου εδω σε ευχαριστω που μου εγραψες...
...το μηνυμα σου ηταν πολυ ευγενικο...
........................
..ειναι ομορφο να μπορεις να επικοινωνεις με καποια...
..γιατι οι καιροι ειναι πλεον επιφανειακοι...
...οι ανθρωποι εχουν ξεχασει τη σημαινει επικοινωνω μιλαω...
......................
...ακομη και το πιο σημαντικο για μενα ειναι να φλερταρω ευγενικα και ομορφα...
...και σου απαντω τωρα  με τη σειρα...
.............................
...φιλη μου..
..εκτιμω απεριοριστα τους ανθρωπους που εχουν ριζα απο τη Μικρα Ασια...
..θεωρω μεσα μου οτι ειναι γνησιοι ελληνες...
............................
...χαιρομαι που εισαι το ιδιο ζωδιο με μενα σκορπιος...
...γιατι ξερεις τη σημαινει φλερταρω τη σημαινει λογος και τιμη...
..αυτο σε συνδιασμο με τη καταγωγη μου φανταζει υπεροχο...
..............................
..ειμαι πανευτυχης που καπνιζεις...
.. διοτι και επειδη ειμαι και εγω λατρεις του τσιγαρου....
.................................
..μου αρεσει που πινεις το κρασακι σου και το τσιπουρακι σου αναλογα με τη παρεα σου και τα κεφια σου...
..........................
...και ερχομαι στο θεμα της φωτογραφίας σου...
..για μενα εισαι εμφανισιμη γυναικα...
...δε κοιταζω ποτε εξωτερικη ομορφια αλλα την ομορφια της ψυχης κοιταζω παντα....
.................................
..και μου λες αν θελησης με τα σημερινα μεσα μπορεις μεσα σε δυο μηνες  να γινεις καλλονη εξωτερικα.....
.............................
..παντως ενημερωτικα μονο και μονο για να σου κανω το χατηρι στο λεω...
..δεν εισαι ασχημη εισαι σχετικα ψηλη...
...και θελω να τρως ολο το φαγητο σου σε πολυ μεγαλες δοσεις...
...γιατι μου αρεσουν οι παχουλες...
...............................
..οσον αφορα της πληγες μου αστο να παει...
...ειναι ενα μεγαλο κομματι που αν μπουμε στη διαδικασια συζητησης δε θα τελειωσουμε ποτε...
....................................
...να σου πω ομως τη πιστευω...
...δεν πειραζει ναναι καλα ολοι τους....
...εχω μεσα μου την εσωτερικη δυναμη να συγχωρεσω και να μαζεψω τα κομματια μου....
.................................
..και ξανα προς τη δοξα τραβαμε που λεει και ο λαος...
................................
...και τελος..
...εχω msn στο hotmail και....
...επισης εχω και κινητο....
...διαλεξε εσυ φουλαμ  τον τροπο που θα ηθελες να επικοινωνουμε....
...καλο σου βραδυ...
.....................
....και κατι ακομη...

..ελα να σου πω και κατι...
..και μετα κανε εσυ οτι θες...
......................
...δηλωνω διαθεσιμος....
..αφησε μου..
..ενα φιλί..
..μια αγκαλια...
...και ενα σου χαμογελο...
..ευχαριστω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου