Τρίτη 21 Ιουλίου 2020

Αγία Μαρκέλλα μου...

...Αγία Μαρκέλλα μου...
...της ομορφης μυροβολος χιος...
..και που αυριο γιορταζεις....
..............
..σχωραμε...
.... ημαρτον αγια μου...
...που δεν μπορεσα παλι φετος να σου ερθω στη χαρη σου.....
..και να κοιμηθω τη νυχτα εξω πανω στο τσιμεντο περα στο αγιασμα σου....
...........................
...ισως του χρονου να ειμαι τυχερος και να σου ερθω...
..αλλα δε σου το ματαξανα ταζω...
...........
...Αγία  Μαρκέλλα μου...
...νυχτωσε Αγία μου...
...εσενα εχω φρουρο σε ολα μου...
...σε παρακαλω....
.......
... απο εκει που εισαι στην ομορφη μυροβολο χιο....
....εχε λιγο το νου σου και εσυ γιατι...
.....................
...κατι λεηλατει εκει ψηλα της προσευχες μας......
..................
...βοηθεια μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου