Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2021

Παναγία Γιατρισσα..


 

.....Παναγια Γιατρισσα της Αγιας ευαγγελιστριας του ομορφου λαυριου... 

.. προστατευσε το ομορφο λαυριο που τοσο πολυ το αγαπω... 

.. προστατευσε και τη καλη μου φτωχη φιλη μου εκει που μου χαρισε αυτη την ωραια εικονα σου.... 

...............

.. ναι ειναι αληθεια... 

..η πιστη μου δε κρυβεται..

...και δε λυγιζει ποτε στο πονο... 

...η πιστη μου τρεχει να βρει την αγαπη την ταπεινωση....

...........

...καθε σαββατοβραδο αργα βραδυ μου αρεσει να αναβω το καντηλι...

...και μονος μου να λιβανιζω...

.. ολο μου το σπιτι... 

.............. 

...και αν εχω αδυναμια σε κατι δε κοιμαμαι χωρις τη συγχωρεση...

....σταυρωνομαι παρα να σταυρωσω...

...ταπεινη η καρδια μου ο εαυτος μου μπροστα στο καντηλι και στο θυμιαμα αποψε....

............... 

..καλη ευλογημενη νυχτα...

..με ονειρα γαληνια  σε ολους μας... 

........ 

....αυριο ας χαρουμε την ομορφη κυριακη  που ερχετε...

....και ας βρουμε αυτο που εχουμε χασει απο μεσα μας...

....ας εχουμε ταπεινωση πιστη και αγαπη μεσα μας...

...να αφησουμε το παρελθον μας και να δουμε με αγαπη και ευσπλαχνια τη ζωη μας..

............... 

....καληνυχτα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου