Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

.. προστυχε..


 

...αποψε εισαι πολυ αμαρτια της ψιθυρισα...

..με κοιτουσε με τα ματια της γεματα επιθυμια μεσα της.. 

................

...εισαι η κολαση που περιμενα της ειπα..

.. και τα μαυρα σου ολα ωραια πανω σου οι καινουργιες σου μαυρες ζαρτιερες ειναι φωτια μεσα μου.. 

.. με τρελαινεις... 

......... 

..πες μου και αλλα μου αρεσεις μου ειπε και αναστεναξες.. 

.. θυμασαι... . 

........... 

....ενα κορμι θανατηφορο σαν το δικο σου μονο οταν κανει αμαρτιες μαζι μου εχει ζωη της λεω...

.............. 

...πες μου και αλλα θελω να με αναψεις πιο πολυ μου ειπε...

............ 

.. ησουν κακο κοριτσι χθες και αποψε θα σε τιμωρησω... 

... με εχεις αναψει πολυ... 

.................

.. πες μου και αλλα μου ψιθυρισες... 

.. μη δισταζεις... 

.. μιλησε μου βρωμικα μου ειπες.. 

............... 

..εριξα και αλλα ξυλα στη φωτια της ειπα...

...προστυχε.....!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου