Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

αποψε μολών λαβέ..


 ...ψιτ...? 

..ειμαι εδω ετοιμος να γινω η αμαρτια σου...

..μη μου κλεινεις τα ματια σου...

..στο φαγητο στο ποτο και στον ερωτα να λες παντα ναι...

.. και γω θα σε λεω μετα  Μολών  Λαβέ... 

.............. 

...αποψε της κοκκινες γραμμες σου...

..θελω να της ξεπερασεις για μενα....

........... 

..η αγαπημενη μου σταση...

.. η πρωτη πανω απο ολα να βαζω της ανηθικες σκεψεις σου...

..για αυτο ερημωσα το μυαλο μου για να χωρεσει ο ποθος σου το παθος σου...

..και η λαχταρα σου....

................ 

..ελα στο λεω καθαρα.. 

..οι σκεψεις μου για σενα δεν ειναι τιμιες...

..εχουν αμαρτια..

..τα συναισθηματα μου ομως για σενα ειναι..

.............. 

.. να ξερεις.. 

.. το μεγαλο μου  παθος δε σβηνει ποτε.. 

.. οταν πεφτει το σκοταδι η επιθυμια μου γινεται ονειρο.. 

.. και το ονειρο πραγματικοτητα...

.............. 

.. καλοταξιδη να ειναι η νυχτα σου με μελενια τα ονειρα σου.. 

.. γεματα πονηρες σκεψεις..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου