Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021

φιλω το like που μου αφηνεις..


 

..καλη μου φιλη εσυ..

..φιλω το λαικ που μου αφηνεις..

.. μαζι και το ομορφο σου σχόλιο.. 

..ειμαι σιγουρος οτι το καημενο λαικ και το ωραιο σχόλιο σου..

..υποφερουν  εξ αιτιας της λατρειας μου...

............... 

.. χαμογελω οπως τα βλεπω.. 

..και τα φιλω συνεχως και τα φερνω κοντα στο στηθος μου πανω στη καρδια μου...

.............. 

..τελικα θα καουν και θα θυσιαστουν μεσα στης φλογες της λατρειας..

..και της αγνης αγαπης που αναψες μεσα μου...

.............. 

.. καποιες στιγμες κλεινω και τα ματια μου και σε ονειρευομαι.. 

.. οτι θα ηθελα να εχω.. 

.. και αυτη η νυχτα αποψε εξω.. 

.. ποσο ομορφη θα ηταν εαν ημουν εκει κοντα σου.. 

............ 

.. μελενια ονειρα να εχεις.. 

.. και μια υπεροχη νυχτα.. 

.. την αγαπη μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου