Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

μου μιλατε για αδικια..


 

..φιλη μου κρατας λιγο..

..ναι τη...?

... το επιπεδο μου...

..να κατεβω να ριξω κατι χριστοπαναγιες στην αδικη μοιρα  μου..

..και να φωναξω ο καιρος το κρυο..

.. μου προδωσε την πιο ομορφη ιστορια..

...........

..πηγα στα ωραια  τρικαλα..

..να δω μια καλη μου φιλη να τη κανω ευτυχισμενη..

.........

..με αγαπη χαμογελο ερωτα αγκαλιες και οτι ειχα καλο μεσα μου να της δωσω...

..και τελικα ...

..κατεληξα να ειμαι κρυωμενος...

............

..γυριζω πισω μονος και αρρωστος..

..μη μου μιλατε για αδικια....

.............

..γυριζω πισω με πικρα και οδηγιες χρησης πονου κρυωματος

...γραμμενες μεσα στη ψυχη μου και πονου πανω στο κορμι μου..

.............

..απο τα χαραματα να  ταξιδευω μονος μου 

κοντρα  σε ενα πολυ κρυο  καιρο...

..με θλιψη  και πικρα στα ματια μου....

................

..αντιο ωραια  μου τρικαλα  αυτο το κρυωμα μου θα το θυμαμαι  παντα..

........

..αυτο ηταν τελειωσε...

..το ξεχναω χαμογελαω συνεχιζω..

..γιατι η ζωη ειναι ομορφη δε κανει να τη κερναω πίκρα...

...........

....καλο μου ταξιδι..

..καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου