Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022

οχι που θα γλυτωνα.. κρυωσα..


 

.. οχι που θα γλυτωνα.. 

..κρυωσα και..

..θα πεθανω ενα πενθιμο χειμωνιατικο δειλι.. 

σε μια καμαρα ξενη εδω στα ομορφα τρικαλα.. 

........ 

..αρρωστος πανω σε ροζ κρεβατι..

..πυρετος που δε πεφτει βηχας που δε σταματα.. 

..πονοκεφαλος κοπωση συναχι..

..αρνηση να φαω και να πιω.. 

...... 

..διαγνωση.. 

.. self  - test αρνητικο.. 

.. Rapid - test αρνητικο.. 

.. το μονο που εχω ειναι.. 

..αδυνατη η καρδια μου απο αγαπη..

..το κορμι αγυμναστο και αποτιστο απο ερωτα..

........

.. φιλες μου και φιλοι.. 

..ενα δυνατο κρυωμα με εριξε κατω... 

..πω πω τη επαθα τη το ηθελα μεσα στο κρυο ο χαζος και γω.. 

.. πηγαμε κατω στο ποταμι βολτα τη νυχτα για ρομαντικα.. 

..και της εριξα μια τελευταια ντουφεκια ακομη κατω απο τη γεφυρα.. 

.. να βλεπει το ποταμι και να με θυμαται.

..εμ αντρας ειμαι τη να εκανα.. 

....... 

..μου αρεσε και μενα τη νυχτα η βολτα αυτη..

..αλλα τη πληρωσα εγω που ξεβρακωθηκα..

..γιατι το επαιξα αντρας..

..... 

..καλα να παθω τωρα ποναω ολοκληρος γιατι κρυωσα πολυ..

..πονανε τα κοκκαλα μου.. 

..φτερνιζομαι εχω πυρετο και  τρεχει η μυτη μου.. 

.....

ευτυχως οι κοφτες βεντουζες που μου εκανα η φιλη μου νιωθω λιγο καλα.. 

..με ξετομαριασε  βρε αλλα ειμαι καπως καλυτερα.. 

..βεντουζες και τη γρινια της ειχα μαζι και να μη μπορω να πω και τιποτα.. 

...... 

..με τετοια παγωνια ηθελες και ποταμι ε ?..

..εκει καλα να παθης..

..... 

..τελειωνε γαμωτο με ξετομαριασες  και ασε τη γρινια σου.. 

......

..ναι πες με και γρινιαρα τωρα σαν δεν τρεπεσαι λιγακι.. 

..... 

..φιλες μου και φιλοι.. 

..αρνουμε ακομη να παρω αντιβιωση..

..η κατι αλλο χημικο δε τα εχω παρει ποτε αυτα μεχρι τωρα στη ζωη μου και ετσι εχω μαθει.. 

..ας ειναι καλα τα γιατροσοφια που ξερω.. 

..... 

..οι βεντουζες της φιλης μου..

..οι σουπες της.. 

..το στυψιμο πορτοκαλι που μου εστυβε..

..και το βραστο τσιπουρο που  επινα με εκαναν αποψε λιγο καλα.. 

..... 

..φιλες μου.. 

..εχω αρρωστησει ειμαι απεγνωσμενος εχω σαλταρει ειμαι σε μικρο πανικο..

..που δεν μπορω να μπω να γραψω εδω στο instagram στο facebook.

..και στης αγαπημενες μου σελιδες.

..πιστευω σε λιγες μερες να ειμαι καλα..

..αμα γινω πληρως καλα θα περασω φιλες μου απο γειτονια σας.

να σας πω ενα  αααψουυυ.

..γεια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου