Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

καλο ερωτικο βραδυ..


 ..ω ! γλυκια μου φιλη εσυ... 

..αποψε γονατιζει μπροστα σου φτωχη και ταπεινη η καρδια μου... 

......... 

..και ζητω αγνα κερακι να γινεις και να λιωσεις στο καμινι του ποθου μου ξανα και ξανα.... 

.............. 

..καλη μου φιλη αποψε γιγαντωσα τοσο πολυ ετσι την καρδια μου.. 

..ωστε να σε χωρεσει μεσα της..

............ 

..να σε κουβαλω πανω μου χωρις να νιωθω βαρος..

..να πατας πανω μου θελω και να ανασαινω ελευθερα..

........... 

..να με σφιγγεις δυνατα στην αγκαλια σου..

..και αντι να ασφυκτιω γλυκια μου φιλη..

..κοντα σου να πινω το κρασι σου..

..και μετα να γλυκοκοιμαμαι πανω στην αγκαλια σου.. 

........ 

.. αποψε μπροστα στο τζακι σου..

.. ελα να ζησουμε το παθος του ερωτα μας  ξανα.. 

.. να γεμισουμε απο ευτυχια... 

..και να καψουμε ξανα τα ονειρα μας.. 

........ 

..καλοταξιδη και μελενια να ειναι η νυχτα μας αποψε... 

.. και ωραιος ομορφος ο ερωτας μας..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου