Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

μενω για λιγη ακομη ευτυχια..


 

...και αυτος ο ηλιος που βγηκε σημερα αυτη η ομορφη μερα εδω.. 

.. απο το πρωι μπηκε στη καρδια μου.. 

.............. 

.. απογευμα και.. 

... μπηκε σαν ονειρου ανατολη...

.. πινακας ζωγραφικης πισω στη πλατη μου τα μετεωρα σε ωραιο φοντο...

.. με απαλα χρωματα...

............ 

.. ακουγοντας το ενστικτο μου.. 

.. μενω εδω που υπαρχει αγαπη.. 

...ειναι το μήνυμα που μου στελνει η ψυχη μου..

.. φως αγαπη ευτυχια ερωτας χαρα αναμνησεις.. 

.............. 

.. χαμογελω και  βγαζω σελφις και κανω αναρτησεις..

...και ποτε μου δεν περιμενω τον οικονομοπουλος. 

..με το με ενα φτερο πουλι δε πεταξε κανενα...

... να  μου τα διαγραψει ολα...

.......... 

.. ζεστενω τη καρδια μου και με χαμογελο βγενω εξω για μια ακομη περιπλανηση στην ομορφη πολη εδω..

.. για λιγη ακομη ευτυχια... 

.. να δω το ηλιοβασιλεμα κατω στο ποταμι..

.. για να το περιγραψω αυριο.. 

............... 

....την αγαπη μου.. 

.. για ενα ομορφο απογευμα.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου