Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2022

καινουργια αγαπη δουλεια μου απλωνει το χερι..


 

...καινουργια αγαπη - δουλεια - μου απλωνει

το χερι της...

.και βαζει στη καρδια μου ❤️ φωτια 🔥....

..μια τετοια αγαπη ωραια - δουλεια - στο δημο πειραια..

..δεν βρισκεις ευκολα και πουθενα...

..καινουργια αγαπη - δουλεια - απο σημερα μου χαμογελα α α...

............

..φορεσα σαν προβα το χειμωνιωτικο μπουφαν μου εργασιας ενθυμιο απο την ωραια μου κερατεα..

..και στην πλατη να γραφει τον αγαπημενο μου  δημος λαυριωτικης..

..εβαψα και τα μποτακια μου της εργασιας..

..τοιμασα και τα λιγα πραγματα μου...

..πακεταρισα και ολα τα τετραδια μου..

..και  ειμαι απο σημερα ετοιμος...

.............

... πειραια μου..

.. η ζωη μου ενας σακος που παντα κλειστος ηταν εννεα  μηνες τωρα ανεργος...

..τωρα ομως τον ανοιξα..

..τον γεμισα ονειρα ελπιδες και αυριο σου ερχομε...

..φερνω μαζι μου τη πληγωμενη καρδια μου..

..τη θρυμματισμενη ψυχη μου αυτα που τα κουβαλω παντα μαζι μου...

.............

...πειραια μου..

..απο αυριο ανηκω σε σενα και ας νιωθω προσφυγας στην ιδια τη ζωη μου...

..δε σταματω να σκεφτομαι θετικα να κανω ονειρα και να χαμογελω πλατια..

..............

..πειραια μου ..

..ερχομε κοντα σου για παντα με αξιοπρεπεια και οχι με αυτοθυσια...

..ερχομαι με μεγαλη χαρα μεσα μου..

.. αφου η δουλεια ειναι η ζωη μου...

.............

.ερχομαι κοντα σου να σχεδιασω και να ζησω την ευτυχια της ζωης...

..οπως ακριβως ηταν το χαμογελο της ωραιας κερατεας που δε τη ξεχνω..

..και περασα τοτε πολυ καλα..

..και του ομορφου λαυριου που τοσο πολυ αγαπω...

..και τωρα θα μπορω βολτα να ξαναπαω αφου θα ειμαι πολυ πιο κοντα..

..........

...απο αυριο πρωι επιστροφη στη δουλεια μου στη χαρα μου στη ζωη μου στο ονειρο μου..

...καλη δουλεια..

............

..υγ.

..φιλες μου και φιλοι ψαχνω μικρο σπιτι στο πειραια η και κοντα εκει καπου..

..ψαχνω μικρη γκαρσονιερα η δωμα η υπογειο η γραφειο..

..αν εχει κανενας κατι ας μου το πει..

..σε μηνυμα..

..ευχαριστω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου