Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

καλη μου αρχη στη νεα μου δουλεια..


 ..ως τον συναδελφο χρηστο οικοδομο..

...υποδεξαμενοι....

............

..συναδελφοι μου...

..αν και αργησα λιγο να σας ερθω..

..καλως σας βρηκα..

.............

...συναδελφοι μου με εχετε συγκινησει με την ωραια υποδοχη σας..

..που με περιμενατε..

..και που αφησατε τη δουλεια σας για να με δειτε..

...και δε ξερω και τη να πω..

...δεν ειμαι και καλος στα λογια θα κανω μια προσπαθεια ομως...

...............

...συναδελφοι μου γυμνη η ζωη μου εδω στο ομορφο πειραια σας..

..και μονος μου..

... μα με δυναμη η ψυχη μου στο μετεριζι της δουλειάς ..

..για τα ενσηματα μας που ολοι μας τα εχουμε μεγαλη αναγκη...

..και δεν τα βρισκεις και ευκολα..

..............

..δεν ειμαι για χειραψιες χαμογελα και κουβεντα...

..ηρθα εδω συναδελφοι μου για να ανεβασω την ελπιδα μας ψηλα...

..και ολοι μαζι να κανουνε ακομη πιο ομορφο τον πειραια...

............

..συγχαρητηρια σε ολους εδω τους συναδελφους μονιμους και αοριστου..

..για την ωραια δουλεια που κανατε ως τωρα στον ομορφο πειραια σας..

...καλη δυναμη σε αυτο που εχουμε πιαστει να κανουμε ολοι μαζι τωρα....

................

...αφου επεσαν οι υπογραφες στο δημαρχειο για τη νεα συμβαση μου..

..απο σημερα ανηκω στη διευθυνση περιβαλλον...

..στο αντικειμενο μαρμαράς..

...........

..πηγα στην αποθηκη και μου εδωσαν τα προσωπικα μου μέσα ατομικης προστασιας..

.. οπως ενα ανακλαστικο γιλεκο ..

..μποτακια ασφαλειας..

..καπελο μασκες και γαντια...

...............

...και οπως παω να φυγω με ρωτησε η προισταμενος μου..

..τη γαλα πινετε κυριε χ ........

..γιατι το δικαιουστε...

.. λάιτ η πληρες...

..χαμογελασα...

..οτι ναναι απαντησα..

...και θυμηθηκα τους ωραιους συναδελφους μου της ωραιας κερατεας δημητρη μανθο και ριζο που μου εδινα γαλα..

.............

..καλη μου δυναμη..

..καλη αρχη..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου