Κυριακή 13 Μαρτίου 2022

αγιος ο θεος..αγιος ισχυρος..


 ..πηγα εκκλησια στον εσταυρωμενο στο αιγαλεω..

..να ευχαριστησω τη παναγια μου που με ελεησε και βρηκα σπιτι..

.. εστω και αυτο το μικρο...

............

..της ορθοδοξιας σημερα μεγαλη γιορτη περιφορα αγιων εικονων εξω..

..εβγαλα απο τη τσεπη μου τους προστατες μου..

.. τον νονο του χριστου μας..

..τον αγιο ιωναννη τον βαπτιστη

. τον αγιο νεκταριο μου..

..και την αγια μαρκελλα της ομορφης χιος..

..........

..μου εδωσαν στα χερια αντιδωρο...

..εκλεψα κιολας και μερικα να εχω για ψωμι..

..πηρα και κολλυβα..

..............

..γυρισα αναψα το καντηλακι μου..

..λιβανισα κιολας..

..και τωρα πινω το αγιο τσιπουρακι μου..

..ακουγοντας δημοτικα τραγουδια..

..και αγιος ο θεος..

..αγιος ισχυρος...

.........

..στην υγεια μας..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου