Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

Λαβαρο θα στησω..


 ...αυτες της μερες εδω στο ομορφο αιγαλεω κοινωνησα αυτο που λεγεται αληθινο δοσιμο..

..και συγκινηθηκα πολυ..

..και μερες τωρα με μαγεψαν.

..ολα τα δωρα απο τους φιλους μου και τη φιλη που πηρα...

..

.. σαν απο  αγιο δισκοποτηρο χυνονται μεσα στη ψυχη μου.

..ψυχα  ψωμιου ειναι η πραξη αγαπης τους προς εμενα..

. βουτηγμενη μεσα στον αχραντων  μυστηριων.

...

..δοξα στο δοσιμο σας φιλοι μου καλοι.

...δοξα στην αγαπη σας που εχετε μεσα σας.. 

..δοξα στην ομορφη σελιδα σας τσιπουρο και μεζεδες για μερακληδες.. 

..

..αυτη την ωρα της υψιστης ομορφης ημερας κυριακης που ειναι.

....αγνη μεγαλη αγαπη ξεχυνεται στο μυρωμενο βροχερο αερα εδω στην ομορφη πολη του αιγαλεω..

.....

..ενα μεγαλο ευχαριστω υψωνω σε ολους εσας φιλοι μου..

..μου δωσατε χαρα μεγαλη τυλιγμενη με ευγενικη αξιοπρεπεια..

..σημερα με το δοσιμο σας μου δωσατε ομορφια μεσα μου στο νου και στη ψυχη μου..

..

..ταυτισμενοι ολοι σας ειστε με το δοσιμο και τη καλοσυνη σας..

..και φλογες αγαπης παντου και σε ολους τους ανθρωπους  δημιουργειται.

..σημερα και για παντα εσεις φιλοι  μου γινεται  πυρσος ζωης για ολους μας.

.. 

..λαβαρο θα ερθω να στησω στη λαρισα για την ομορφη σελιδα σας και Τσίπουρο Μεζέδες Για Μερακλήδες 

..λαβαρο και εδω στη ξελογιαστρα αθηνα.. 

.. για το φιλο μου πανο.. 

.. λαβαρο και στο περιστερι για την ωραια φιλη μου..

..τραπεζι και τηλεοραση που μου εφερε.. 

...λαβαρο θα στησω και στην ομορφη λαμια.. 

 ..για το φιλο μαστορα.. 

.. λαβαρο και στα ωραια τρικαλα θα στησω.. 

.. λαβαρο και στη Καισαριανή θα στησω για της καλες μου και ωραιες φιλες μου εκει.. 

.. 

...λαβαρο θα στησω να τους φωτιζει παντα για τα καλα τους δωρα.

..να γινουν συμβολα να τα τα βλεπει ολα ο κοσμος.

..την αγαπη και το δοσιμο που εχουν τα χερια σας.

...

..μεσα στη καρδια της ανοιξης με μαγεμενη  βροχερη μερα σημερα.

..τα ωραια πλουσια δωρα σας που μου στειλετε  μου γεμισε της σκεψεις μου..

..το δοξαρι της αγαπης σας εγινε μεσα μου συνθημα επαναστασης.

...να δωθουν και σε αλλους τα ιδια ωραια σας δωρα.

..

..και καθως τα κοιτω.

..και πινω το αγιο τσιπουρακι μου.. 

... μονος μου στο δυνατο τραγουδω το κλεφτικο τραγουδι της ταβλας. 

..θελω να ανθισουν τα κλαρια.. 

...

..σας ευχαριστω πολυ ολους σας.

...ο θεος να σας εχει παντα καλα και να σας το επιστρεψει διπλο.. 

.. στην υγεια μας..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου