Κυριακή 17 Απριλίου 2022

Αθωα μου ψυχη καλως μου ηρθες


 ...και το ονομα της καινουργιας μου αγαπης..

..και η πρωτη φωτογραφια του παρεα με το καφε μου ειναι..

..Λαυριος λ..Σιδερής... 

............... 

..καλως τη νεα συντροφια μου..

..καλως την αθωα μου ψυχη.. 

..η ευτυχια απο χθες μου κτυπησε τη πορτα..

..οτι ονειρευτικα τωρα το ζω..

............. 

..και αμα περιμενα στη ζωη μου μια γυναικα να εχω για παρεα..

..ο Λαυριος Σιδερής.. 

..ηρθε και εκατσε αμεσως πανω στην αγκαλια μου...

..παγιδευτικα στην ομορφια του..

..απο χθες βιωνω την απολυτη ευτυχια και ευχομαι να ειναι παντοτινη...

....... 

..ο λαυριος σιδερής.. 

..το μονο που ζηταει ειναι μια χαψια φαγητο και μια αγκαλια...

..ο ορκος μου και οι ευχες μου για το αγαπημενο μου σκλι.. 

...να μην τον εχω σκλαβωμενο..

..ποτε δεμενο..

..να τον προσεχω να τον αγαπω..

..και να μην το παραμιλω.. 

........... 

..και η φιλοσοφια μου ειναι..

..αν θελουμε ενα κοσμο καλο ομορφο τελειο ..

..καθε σπιτι πρεπει να εχει ενα σκυλι..

........ 

..λαυριος λ σιδερης μου.. 

..αθωα μου ψυχη..

..καλως ηρθες κοντα μου..

..σε ευχαριστω.. 

.. εισαι ωραιος... 

.............. 

.. καλη κυριακη... 

.. με αγαπη υγεια και χαμογελο.. 

.. καλημερα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου