Σάββατο 16 Απριλίου 2022

Καί εγω σε σκέφτομαι..


 

..ασυγχωρητο μου παραστρατημα...

...λαθος μου μοιραιο και μεγαλο...

..τη πληρωνω θεε μου πιο αμαρτημα πως απο την ψυχη μου να σε βγαλω...

...........

..σαββατοβραδο αποψε ..

..και οπως καπνιζω και  πινω το αγιο τσιπουρακι ακουω στο δυνατο τερζη και αλαμανιαζω..

..και σου γραφω ..

..ακου καλο μου..

..............

..σκοτωστρα μου...

..απλωσα τα ονειρα μου για να ζεσταθουν και εσυ καλη μου φιλη μου τα εκαψες...

..σου εγραψα μεσα απο το φεεις μπουκ χωρις να σε γνωριζω..

..μηνυμα σου εστειλα μεσα απο το μεσετζερ που βλεπω εισαι μεσα συνεχεια...

.............

..απαντησες και μου μιλησες πολυ ομορφα..

..και τα φλογατα μας λογια εκαψαν ολες της αρνησεις μας..

..ο ερωτας μου ξυπνησε και εσυ σαν εφηβος θεος με αναγεννησες..

..με ταξιδεψες γοργα σε ολα τα ονειρα μου..

............

..μα ξαφνου η μοιρα η απονη μας εριξε κεραυνο τωρα και οι δυο μας αιμορραγουμε...

..σηκωνουμε τον πετρινο σταυρο του μαρτυριου μας...

.............

..και ολα εδω τελειωνουν και τα απροοπτα ειναι για να γινονται..

..αναμεσα στο τελευταιο τσιγαρο και στη νυχτα η μνημη παλιωνει...

............

..αποψε οπως σιγοτραγουδω η φωνη μου χανεται..

.. κα η παρεξηγηση παιρνει ενα τελος..

..............

..σκοτωστρα μου..

..σε παρακαλω πες μου ενα φαρμακο  για να παψω να τρεμω σαν τρελος..

..οταν λαμβανω λαικ σου και μηνυμα σου...

..μου εχει δωσει ενα δωρο που ποτε δεν ειχα ονειρευτει πως θα εβρισκα σε τουτη τη ζωη...

...........

..σκοτωστρα μου..

..ξερω με σκεφτεσαι..

..και εγω σε σκεφτομαι βρε καλο μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου